4 Temmuz 2012 Çarşamba

adını ............ koydum


yılın son sezon finali AFK hem sosyal medyayı hem de hayranlarını salladı. önceden duyurulan hazal kaya'nın diziden ayrılacağı ile öğle saatlerinden itibaren TT olan AFK ve üçüncü sezonu neden devam eder fikirlerimle karşınızdayım.

bir kere ben feriha'nın ölüm sahnesinden tam tat alamadım. bence annesi köyden dönmüş olmalıydı. ki sezon finalinde döneceği de duyurulmuştu. bence feriha annesinin kollarında ölmeliydi. dizi emir ve feriha'nın tekrar barışmasından öncesine çok odaklanmış, bence oralarda biraz vakit kaybı olmuş. ama yine de gelişmeler olmadı değil. öfkemi nasıl kusacağım konusunda acımasızlıklar arasında kaldığım ece'nin hem emir hem de yavuz sancaktar tarafından şutlanması içimi soğutmadı değil. sanem hanım'ın yavuz sancaktar ile birlikte olması da çok iyiydi. gülsüm ile koray'ın ayrılması ise çok gerçekçiydi. zaten bu kadar şeyden sonra koray, gülsüm'e aşık olsaydı işte AFK o zaman saçmalardı. şimdi o konu ile ilgili de bir başka soru işaretimiz daha var. hande gideceğini söyledi. onu muallakta bıraktılar ama bence gitmeyecek. sonra başka bir muallak konusu ise seher ve mehmet'in ilişkisi. ben sezon finalinde barışırlar diye düşünmüştüm ama olmadı. feriha belki de ölürken bir hayır yapıp bu yuvayı kurtarır, gülsüm ile mehmet barışır bana da mutluluktan oynamak kalır. yalnız artık sezon finali ile birlikte emir'in annesinin gerçekten bir deli olduğuna emin oldum. feriha ile emir'in mekanındaki konuşmasından hiç bir şey anlamadım. rahmetli feriha da anlamadı zaten.

şimdi ferihayı kimin vurduğuna gelirsek.. yani AFK nın sınırları zorlayan absürt yapısını göz önünde alırsak lara bile olabilir. en düşük ihtimal feriha'nın delisi olabilir. akıl hastanesinden çıkmıştır belki bu üç yıl içinde. sonra cansu olabilir, onun gözünden ve simit yanaklarından çok korkuyorum ben. belki de ecedir. ama ne olur o olmasın bu kadar önemli bir gelişme onun yüzünden olmasın. levent kesin değil o sırt çantasını yüklenmiş gidiyordu.

ve son olarak artık adını ne koyacağız çok merak ediyorum. dizi devam eder hatta belki çok bile iyi olur. çünkü feriha her ne kadar baş karakter olsa da AFK sadece ona bağlı bir dizi değil. emir için izleyenler daha bile fazla. bence feriha'nın annesi zehra köyden yanında bir kızla dönsün, emir şimdide ona aşık olsun. bence çok mantıklı.

feriha, ölmene rağmen şunun adına mutluyum en azından bir sarrafoğlu olarak öldün. bence elin boş gitmiş değilsin. tam yanından olmasa da seninki boğazı tam olarak görmese de bence bihter yöreoğlu'nun bir kaç sıra arkasından bir yere gömülebilirsin. bihter'e çok selam!

1 yorum:

  1. ben anlamamakta ısrar edicem. dizinin adı ADINI FERİYA KOYDUM ama ne adını koyan kaldı ne de feriya'nın kendisi. bence de en azından son bölüm anasını görmeliydik, çok zor değildi.

    eğlenceli bulduğum başka bir durum var ki "dizi bitmiyormuş, bu konuda ne diyeceksiniz." diye mikrofon uzatılan hazal kaya'nın, adeta kampüs kantininde tost kemiren üniversite öğrencisi gibi "nea, yarın fizikokimya vizesi mi olucakmış??? ama benim haberim yoktu, hiç çalışmadım ki!" tepkisi vermesidir. bol bol güldüm.

    YanıtlaSil