10 Temmuz 2012 Salı

fatmagülün suçu ne'nin ardından sizin için seçtiklerimiz


fatmagülün suçu ne kimine göre iyi kimine göre vasat bir finalle ekranlara veda etmişken dizimin benim için önemli olan 3 karakterine bu yazımda yer vereceğim.




mukaddes ketenci efsanesi


çoğunuz ona çok kızdınız biliyorum ama bu ne kadar başarılı olduğunu göstermez mi? dizinin lokomotiflerinden olan mukom 80 bölüm boyunca beni hayranlıklardan hayranlıklara sürükledi. taa en başında reşat yaşaran'a yüzüğü götürmesinden en son mektup saklama olayına kadar mükemmeldi. neden mektup saklama olayı diyorum çünkü o mukom için bir karakter kırılmasıydı. mukaddes asla bu mektup olayını yapmazdı. tamam fatmagül mıymıyı ile kerim bıkbıkını rahatsız etmek için her şeyi yapardı evet ama sırf mukomu iyi karakterlerimizden uzak tutmak için mektup olayından başlayarak son bölüme kadar senaristlerin ona yaptırdıkları, tamamen konu bulamadıkları için olan vasat olaylardı. gerçek hayatta biz hep muko gibilerle yaşamıyor muyuz? mukaddes ketenci olaylara yön veren, kader yazan karakterlerden olması dışında bu karakterin ece yörenç-melek gençoğlu elinden çıkanlarının sahip olduğu bir özellik olan komedi ögelerini de barındıran bir karakter. ona yapılan haksızlığa rağmen mukom, dizi bittikten sonra kerim'in aşkından daha çok akılda kalacak eminim.









erdoğan yaşaran reyiz

kimse şimdi bu adamın sempatik olduğunu reddedemez. ben galiba fatmagülün suçu ne de en çok erdoğan ve selim'in sahnelerinde eğlendim. ama tabii ki de selim'in görmezden gelinemeyen salaklığının yanında kurnazlığı ile erdoğancığım öne çıkıyordu. çok rahatsız edici bir karakterdi. bu yüzden seviyordum ya zaten onu. diğer tecavüzcülerden farklı bir derinliği vardı onun. biz nasıl onu izlerken eğleniyorsak senaristlerde yazarken eğleniyordu eminim. erdoğan'ın yaşaranlardan bir farkı olduğunu hep biliyordum. buda finalde itiraf namesini mahkemeye verdiğini öğrenmemizle ortaya çıktı zaten. bir pislik olsa da onu özleyeceğim. plastik ahtapotumun ismini bile erdoğan yaşaran koydum düşünün artık. ayrıca adam çok iyi giyiniyordu.







hacer ovacık fenomeni

dizinin bütün düğümlerinde kilit noktası olan hacer ovacık bence mükemmel bir karakter. resmen sanki dönen dolapları öğrenmek için dizide vardı. dark side sınırlarından çıkıp fatmagüle yardım etmesi hepimizi sevindirdi. ayrıca anlamadığı bir şekilde bu kimseye yakışmayan saç modeli nasıl oluyordu bu kadında bu kadar harika duruyor bilmiyorum. fenomenlik muhabbetine gelirsek eğer hacer'in bu kadar olay olmasının en büyük sebebi senaristlerin facebook'u anımsatan oyunu. hani facebookta aslında birisiyle arkadaş değilsinizdir ama sürekli tanıyor olabileceğiniz kişilerde çıkar ya, ya da arkadaşlarınızın listesinde görürsünüz bu yüzden o tanımadığınız kişiyi ad-soyad ezberlersiniz, fatmagülün suçu ne de de sanki birbirlerinin facebooklarında görmüş gibi bu kızcağıza sürekli hacer ovacık diyip durmaktadırlar iki dakikada bir. şimdi aynı oyunu kuzey güney de burak çatalcalı için yapıyorlar. haa işe yarıyor mu yarıyor bizim aklımıza bu karakterlerin önemi kazınıyor.

fatmagülün suçu ne bu 3 karakteri için bile benim için önemlidir. dizi ile duygusal bağ kurmama neden olmuşlardır. onları seviyor ve özlüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder