17 Temmuz 2012 Salı

kuzey güney'de düğün ve cenaze



nam-ı değer kör dövüşe, kuzey'in katıldığı dün geceki 11.bölümün tekrarında, hem mutluluk hem hüzün bir aradaydı. mutluluğun sebebi simay ile kuzey'in evliliği değil, ebru sinaner'in diziye dahil olmasıdır. hüznün sebebi ise atilla sinaner'in ölümü değil, zeynep faso fisosunun diziye dahil olmasıdır.


önce mutlu edip sonra moral bozmayı sevdiğim için ilk olarak ebru sinaner'in resmini koydum. yüzünden kötülük akan ebru sinaner takıntım peşimi bırakmıyor. ama bu ilk bölümlerinde karakterine bir ağırlık vermek için ona cafcaflı cümleler söyletecekler. sonradan kanım ısınacak ona. VİSKİ telaffuzundan sonra ise bizim saplantılı olayımız başlayacak.



ece yörenç-melek gençoğlu ikilisinin yarattığı en çirkin karakter olarak zeynep var sırada. dün gece o piyasaya çıkınca gözlerime kuzey'in kör dövüşte gözlerine bağladığı şeritlerden ve ya firdevs hanımın uyku bantlarından aradım. dünyanın en ucuz turuncumsu kızılı olan saçları ve küçük sırlardan kalma mimikleri ile nasılda çötönt diye girdi diziye. neyse asabım bozuldu.






şimdi size kuzey güney ile ilgili naçizane bir araştırmamı sunacağım. kuzey güney'de ki gençlerimizin yaş karmaşasını açıklayacağım size:

kuzey ve güney arasında iki yaş var,
cemre ile güney lisede aynı sınıftaydı,
banu ile güney üniversitede aynı sınıfta,
güney ilk senesinde kazandı,
banu da ilk senesinde kazanmış olmalı ( o kadar zengin olup ilk senede kazanamayınca özel okula gitmemek bir tek nihal ziyagil dubasının aklına gelmez çünkü),
cemre kazanamadı,
bu durumda güney, cemre ve banu aynı yaşta,
kuzey ise onlardan iki yaş küçük.
simay üniversite okuyormuş bırakmış,
bu durumda ya güney ile yaşıt, ya kuzey ile yaşıt, ya aralarında, ya da kuzeyden küçük,
çünkü kuzey hapse girmese üniversite 1. ya da 2. sınıfta olması gerek.
zeynep master yapıp geldi, 
bu durumda o bayaa büyük,
güneyden bile büyük, 
belki barıştan bile büyük.
ali, kuzey ile aynı sınıftaymış,
tarihçi ile matematikçiye birbirinin ağzından aşk mektubu yazmış,
ortada bir tarih hocası varsa bu lisedir, 
ama ben buna pek inanmadım, 
bence o ilkokul birden terk,
yine de kuzey ile ali aynı yaşta aynı sınıfta olduklarına göre.

yani genel olarak kuzey'in hayatındaki kadınlar kendinden büyük, buna bir lafım yok gayet doğal bir şey bu. ancak zeynep konusunda biraz çamur olacağım galiba. KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ diyorum başka bir şey demiyorum. iyi günlerr..

2 yorum:

  1. KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ
    KÜÇÜCÜK ÇOCUĞU KANDIRMIŞ

    dsjflsdjflskdfjlsdkfjl çok güldüm. nutella yiyip uludağ limonata yerken sandalyeden düştüm kerdeş.

    YanıtlaSil
  2. şimdide en sevilen gayri meşru zengin burak çatalcalıya kancayı taktı. oda küçük zeynepten. paçozu çıtır sevdası bitircek

    YanıtlaSil