2 Nisan 2013 Salı

ve tahtın sahibi sonunda geri döner


uzun uzun uzun bir aradan sonra game of thrones sonunda geri döndü. olaylar olaylar bir bölüm değildi ama olaylar olaylar olacak haberiniz olsun bir bölümdü(ki zaten kitaplarda her şey var). önce ben hepsini nasıl özlemişim belli değil. sezonun açılışında görünen her karakteri o kadar özlemişim ki anlatamam. gözlerim yandaşım jamieyi, koçum aryayı ve hiç sevmememe rağmen bran ile theon'u bile aradı.

yine ebik gubuk insanlar ve zayıflamış khaleesi



valla ikinci sezondaki davul gibiliğinden kurtulmuş khaleesiciğim. hem bu incelme hem de ejderhaların büyümesi olayı sevindirici. ancak khaleesi için çok durgun şeyler oluyor. yine uzak uzak yerlerde, garip garip şeyler başına geliyor. o ortak dili bilmeyen saçma adamla olan sahneleri güzel değildi. lekesizlerin meme ucu kesme sahnesi biraz ellerimi refleksle memelerime götürmeme sebep olsa da hoşuma gitmedi. en sondaki suikast güzeldi bir tek. akrebin çıkış sahnesi baya iyiydi. selmy'e gelince; ben khaleesi'nin yerinde olsam ona güvenmem artık.

tyrion'u harcıyorlar matmazel



canlarım lannisterlarda ise çatlama durumları mevcut. tyrion'u birinci sezonda çok sevmeme rağmen fazla torpilli olduğu için ikinci sezondan beri pek sevmediğimi biliyorsunuz. ancak yine de annesinin ölümü ile suçlanmasına karşıyım. en azından babası tywin tarafından böyle muamele görmesi sinir bozucu. cersei bunu yapabilir ama bence(ona olan aşkımla bir alakası yok bu savunmanın). bir de bu 'baban ben değilim' vurgusunun biraz ortalıklarda dolaşan dedikoduların altını doldurmak için olduğunu düşünüyorum. ancak bu doldurmanın sadece tansiyon çıkarmak için olduğunu sanıyorum. bence tyrion bir targaryen değil. ancak jon snow öyle bence. bir de bence her hanede bir illegal targaryen olmasına gerek yok. zaten bir tane de varys'in mi ne sakladığı targaryen var biliyorsunuz.



stark çocukları müge anlıya başvursun



canlar canı jon snow ise emin adımlarla ilerliyor. game of thrones'un karşı
taraflarda olmamalarına rağmen hayranları tarafından en büyük ikilemlerinden birisi jon snow mu robb stark mı çekişmesi biliyorsunuz. ben tarafım konusunda kararsızdım ancak mevkiye olan hayranlığıma rağmen jon snow diyorum. robb stark biraz gaz insanı bence. bir de game of thrones'un tarzı gereği kişilik olarak tek yönlü ve o yöne göre pürüzsüz insanlar erken ölüyor biliyorsunuz. robb stark'a son kezler bakın kızlar. keşke aynı şeyi lady stark için de söyleyebilseydim.....


jenerikte kış tepesinin yanan çöken halini görmek her ne kadar bir lannister sancağı olsam da içimi burktu. starkların mutlu günlerinin geride kaldığı, stark çocuklarının çok erken büyüdüğü ve bir daha asla bir araya gelemeyecek olmaları can sıkıcı. aptallıktan nasibini oldukça almış olan eski kraliçe namzeti sansa ise yine yeni yeniden bir saçma adım daha atmanın ucunda. baelish'e güvenme ya da güven. seni sevmiyorum zaten sansa. ama aslında çok sevmem gerekirken baelish'i de sevmiyorum. doğası gereği tam benim karakterim ancak biraz ucuz buluyorum onu ve lady stark'a olan aşkı gözlerimi devirmeme neden oluyor. shae shae shae..... sevgili sibel kekilliciğimizi game of thronesta görmek harika. aslında böyle huylarım yoktur ama gururlanıyorum onu orada görünce. hele hele kızcağıza bizim buralarda yapılanlar aklıma gelince. neyse shae bak bakalım tyrion, tywin'in oğlu muymuş sen anlarsın benzerlikler var mı yok mu.

born to be loser



galiba en sevmediğim insan bu stannis hırtı. yanındaki kadına zaten tahammülüm yok ve genel olarak ne yaparlarsa yapsınlar önemli olduklarını düşünmüyorum.



catfight in westeros

en en en zevk aldığım anlar tabii ki de aşkım cersei ile aşkım margaery'nin daha su yüzüne çıkmayan ama soğuk soğuk hissedilen savaşı. joffrey kılkuyruğunu da pes ettirmiş sevgili margaery. loras ile ikisini çok seviyorum ne yalan söyleyeyim. ben severim sinsi gelin ve onun erkek kardeşi ikilisini. hem cersei de ettiğini bulmuş oldu böylece. cersei ve jamie de zamanında bu saraya aynı ikili olarak gelmemişler miydi? cersei hiç bir zaman kinini saklayabilen bir kadın olmadı. ancak margaery tam bir iş bilen. halka inmesine cersei'nin o laf sokmalarına soğuk kanlı soğuk kanlı cevap vermesi harikaydı yemek masası sahnesinde. hatta cersei'nin sinirden o çatal gibi şeyi eline hançer gibi alışı nokta atışı sahneydi. başka bir nokta atışı durum ise lannisterlara yapılan ingiltere kraliyet ailesi göndermesinin yardımsever prenses diana/soğuk kraliçe elizabeth eşittir yardımsever margaery/soğuk kraliçe cersei uyarlamaları ile tavan yapmış olması. ama bu sefer işler hep kraliçenin istediği gibi gitmeyecek. çünkü margaery bir önceki hayatında o ingiltere kraliyet ailesi entrikalarını başlatan kadındı. neyse ben ikisini de tutuyorum. artık margaery ve loras'ın büyükanneleri de çıksın da tam olsun istiyorum bütün saflar.

dizilerin kralı hareketli bölümlere gebe gebe geldi. bu sefer melisandre'nin doğurmaması ümidiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder