26 Nisan 2013 Cuma

kuzey güney doğru yönü gösterdi




kuzey güney yine bir bölüm iyi bir bölüm kötü haline geçti her halde. geçen bölüm çok berbattı ve bunun aksine bu haftaki bölüm harikaydı.
kuzey'in güney hakkındaki sözleri uzun zamandır duymamız gereken şeylerdi. güney'e karşı takındığı tavır iticiydi. şimdi aralarında oluşan yeni durum ise olması gerektiği gibi. güney'in sarhoşken söylediği sözler üzerine gaza gelip cemreye evlenme teklif etmesi de umut verici. ben kuzey ve cemre hiç kavuşamadan dizi bitecek sanıyordum. her ne kadar kuzey-cemre alabildiğine itici olsa da içimde bir yerlerde cemre'nin 71 bölümdür kuzey'i götürme çabasının bir sonuç vermesini istediğimi fark ettim. bu olayı çok büyüttüler zaten. gülten hanım'ın ''ayrı odalar'' muhabbeti kusturdu artık. dünyanın en naif insanı haline gelen sami bey'in karısı aynur hanım ise evin etkisinden midir nedir ellerini böğründe tuta tuta geziniyor handan hanım gibi. handan hanımdan söz açılmışken dizinin en başarılı karakterlerinden birisi olduğunu güney'i boğmak üzere olan kuzey'i ısırarak kanıtladı. handan hanım'ın oturdukları ev için simay'ın evi demesi efsaneviydi.




geçen bölümün sonunda şeref'i görünce simay hapislere düşecek diye çok korkmuş güney-simay iptal diye üzülmüştüm. ama gel gör ki bu bölüm temeller sağlam sağlam atıldı. güney, simayaşk-ı memnu elif'in evine yerleştirdi. simay'ın güney'in kendisine neden yardım ettiğini sorduğunda güney'in yalanlarına ''bana bari oynama şurada biz bizeyiz'' demesi kahkahalara sebep oldu ama şeref'e barış'a nasıl vurduğunu anlattıktan sonra görev başındaki polise konuyu kapandı bir daha açmayalım gibisinden bir şeyler demesi yardırmıştır. simay da kuzey güney'in en başarılı karakterlerinden birisidir. o kadar hızlı bir şekilde kilit karakter oldu ki ben sevincimden yerimde duramadım. güney ile ikisinin hayatlarının geldiği dip noktayı değerlendirmeleri güzel bir sahneydi. ben simay'ın güneyden hamile kalacağını ve en sonunda handan hanım ile birlikte yaşamak zorunda kalacaklarını düşünüyordum ama hedef banuyu vurdu. böylece simay'ın da kendisini bekleyen muhtemel sonu kesinleşti. güney'in flörtünü bu bölüm reddetmiş olsa da bölüm sonunda aynaya bakarak çıtçıtlarını çıkardığı sahnede güney'i kafasına koydu anladık. üstüne üstelik o sahneden aynaya bakan banuya geçişimiz bunu kesinleştirdi. eğer simay ile güney de olursa dizi de cemre ile simay tam kadro aynı erkeklerle olmuş olacaklar(kuzey-güney-barış). tam kadro diyorum çünkü zaten dizinin iki kadını arasında kesin bir erkek oldu. yalnız benim güneyciğime bir uyarım var. bak güney, simay'ı yanına alan yanıyor bil bunu. izmir'deki pavyoncunun iş yeri tıkır tıkır çalışırken, piyasada baya tutunurken simay'ın çalışmaya başladığı gün adamın mekanı basıldı. sende sevgili güney hem bunu hem daha önce yaşananları dikkate al hamlelerini ona göre yap çünkü aşkım simay biraz uğursuzluk getiriyor.




aşklarım sinaner team ise eski üyeleri venüs'e bu sefer gold üyelik vererek ve aslında saf kan üye olan ama çirkin ördek yavrusu olduğu için dışladıkları burak çatalcalı'nın da kendileri gibi black swan'a dönüşmesiyle aralarına almalarıyla yollarına devam ediyorlar. burak çatalcalı, kuzey'e ''bizimle uğraşma'' dedi ya çok süperdi. hepsinin bir arada olmasına ek olarak bir de şimdi banucuğum yeni bir sinaner dünyaya getirmek üzere. ne diyelim analı ve babası fabulous can bey olarak büyüsün. bir korku yaşadık barış emniyete götürülürken ama atlattık. finalde burak çatalcalı, barış'ı satmaz umarım da bir daha yüreklerimiz hop hop etmez. sinaner team, güneyden sonra hem varoş team hem de sinaner team çifte üyeliği olan zeynep'e de yol verdi. o sahne beni zevklendirmedi değil ama zeynep artık benim hoşlanmadığım bir karakter değil. eskiden olsa daha çok hoşuma giderdi. gerçi zeynep şirkete burak çatalcalı'nın karısı olarak dönebilir. banu'nun kovdukları genelde hissedarlarla evlenip dönüyorlar.

evet bitse de gitsekten tadı damağımızda kaldı ya dönecek miyiz bakıp göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder