25 Ocak 2013 Cuma

intikam: teknolojinin zararları




bu haftada zenginlerin hayatı, onların dünyasının bir klasiği olan 'yasak aşk' olgusuyla çalkalandı. sevgili yağmur da gizli kameralar ve online yayın yapan bilgisayar programları ile savcının hayatını kararttı.
gördüğüm en zengin olmayan akşam yemeğini de arsoylar savcının ve ailesi ile yedi. yok tabağın içinden gerdanlıklar çıktı yok yemeğin ortasında savcının tabletine şantaj mesajları geldi. bu arada yağmur'un adama şantaj yaptığı nasıl bir haberleşme sistemi? nasıl ulaştı yani gönderenin adresi yok bir şeyi yok, öyle ekranda beliriyor, sihir yani. yoksa eskiden öyle miydi? gazete ve dergilerden harfler kesip kağıda ne diyeceksen onlarla yazılırdı sonra sırrı olan kişiye gönderilirdi. ahh ahh nerede o eski şantajlar...
intikam ile ilgili yazmaya başladığımdan beri didem uzelden yani leyladan bahsetmedim. çünkü unutuyordum ve hiç aklıma gelmiyordu. bak ama mesela şuanda yazacak bir şey bulamadım.

bu bölümün kıyafetlerinde ise yazacak pek bir şey bulamıyorum. yani çok kötü değil ama bak şu lookta böyle bu lookta şöyle denilebilecek bir durum yok. üzerine düşünülecek kıyafetler değildi.

ilk yazılarımda revenge uyarlaması intikam'ın çekim açıları ve diyalogları ile çok fazla aslına benzediğini söylemiştim. biraz değişiklik yapmalılar demiştim ama revengete erkek olan bir karakteri kadın yapmalarını söylememiştim. arsoyların evinde büyüyen selen, revengeteki tyler'a tekabül ediyor ve histerik bir biçimde daniel'a yani bizim emreye aşık. bu arada nolan(hakan) ve ashley(aslı) ile fingirdiyor. tamamıyla kendi tercihleri ama biseksüel bir karakteri göstermek için beren saat'in başrol olduğu bir diziden daha iyisi olamazdı çünkü reytingi garanti. neyse birde şu sorun şimdi tyler'ı kadın yaptılar ya o zaman ashley yani aslı ile olan durumu olmayacak(gerçi biz uyarlayanların bir bölüm izleyip o bölümü uyarladığını sonra sıradakini izleyip onu uyarladığını düşünüyoruz. bütün olarak değil yani. daha tyler-ashley kısımlarına gelmemiş olabilirler). birde zaten aslı denen kızı oynayan kişi çok yanlış bir seçim. ileride ashley'in yaptıklarının hiç birini yapamaz bizim aslı çünkü. tyler'ın uyarlaması selende eli maşalı, belalı mı belalı. gelir gelmez o çirkeflik ne öyle. ama hiç şansın yok bücür! hatırladın mı bunu ha hatırladın mı? yaprak dökümünde de ferhunde'nin başına belaydın boyuna bakmadan. burada da başından büyük işlere bulaşıyorsun. sen kim beren'in rakibi olmak kim?
meraklıları için selen'in revenge halini paylaşarak yazımı bitiriyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder