6 Ocak 2013 Pazar

factory'nin seçtiği en iyi 15 glee performansı


2013'ün ilk yazısında size ayrıntılı olarak glee başlangıç yazısı yazmıştım. komedi-müzikal, drama türünde bir dizi olduğu için glee'nin performansları ile ilgili bir bölümde ayırdım sayfamda. diziye başladığımdan beri kafamda karakterler için kendim şarkılar seçip kareografiler tasarlıyorum. hatta yerli şarkılardan bile bir şeyler seçtim. bazı duygusal sebeplerden ötürü glee'nin dördüncü sezonuna daha başlamadım(ama başlayacağım). bu yüzden size ilk üç sezonun şarkıları içerisinde benim en iyi 15'i mi sunacağım. müzikaliteden anlarım ancak nota bilmem; öğrenim hayatım boyunca değil fülüt çalmak solfej bile yapamazdım. kulağım iyidir, bir şarkıyı bir daha unutmam ve ritme göre hareket edebilirim. ayrıca size sunacağım bu en iyi 15'im benim etkilendiğim anları da kapsıyor. ancak spoiler olmasın diye dizi içindeki görüntüleri vermeyeceğim. zaten glee ile ilgili ilk yazımda yeterince spoiler verdim.

#15
mercedes jonestan 'bust your windows' : bu kıza agresif şarkılar yakışıyor





#14
blaine anderson ve cooper andersondan 'somebody that i used to know' : ben orijinalini ilk çıktığında seviyordum ama sonra her yerde görünce bıkmıştım ancak bu şarkıyı iki aşık arasında değil de iki kardeş arasında yaptıkları için beğendim

      




#13
mercedes jonessam evans ve new directionstan 'summer nights' : glee'nin en iyi kızlar-erkekler karşılıklı düetiydi(kurt tabii ki kızların tarafında)





#12
wade adams ve vocal adrenalineden 'starships' : unigue çok yetenekli





#11
new directionstan 'i love new york' : çok eğlendiğim bir toplu performans





#10
holly holiday, will schuester ve new directionstan 'singin'in the rain-umbrella' karışımı : holly holiday olduğu bölümlerde ortalığı salladı valla




#9
rachel  berry ve kurt hummeldan 'don't cry for me argentina' : aslında kurt'un duygusal şarkılardaki performanslarını sevmiyorum ancak bu şarkıyı ezelden severim ve rachel ile kurt'e yakıştığını düşünüyorum




#8

quinn fabray ve rachel berryden 'i feel pretty/unpretty' : bu düette quinn'in her şeyiyle olduğu gibi sesiyle de racheldan daha güzel olduğunu anlıyoruz.





#7
santana lopez ve mercedes jonestan 'dancing queen' : tabii ki şarkının da etkisi var ama söyleyenler mercedes ve kalbimin sahibi santana olunca bir de kurt'e ithaf edilince direkt benim için en iyilerden oldu





#6
santana lopez ve noah puck puckermandan 'america' : söz konusu santana ve puck ise beğenmemem imkansız




#5

sue sylvesterdan 'vogue' : sue bence daha çok şarkı söylemeli



#4
jesse st. james ve vocal adrenalineden 'bohemian rhapsody' : jesse st. james gerçekten bir superstar



veeee ilk üç:


GÜNCELLEME: dün gece çok kötü bir kabus gördüm. santana ve sebastian kafamda çello kırıyorlardı. sonra uyanınca ipuçlarını birleştirdim. ilk dinlediğimde taptığım ve defalarca dinlediğim bir glee coverını unutmuştum(bütün bunları yazarken kendimi sue sylvester tarzı günlük tutuyor gibi hissettim).
ve üçüncü sırayı hak eden diğer glee performansını da ekliyorum.

#3.2
santana lopez ve sebastian smytheden 'smooth criminal' : devlerin aşkı gibi kötülerin düeti de büyük olur



#3.1
rachel berry ve jesse st. jamesten 'rolling in the deep' : ya adele'in söylediğinden daha çok beğendim desem?




#2
quinn fabray ve santana lopezden 'take my breath away' : muhteşem bir şarkıyı aşık olduğum iki insan söyleyince baya zevke geldim hatta quinn beni ağlattı bile bu sahnelerde



zirvede ise....

#1
santana lopez ve mercedes jones ve troubletonestan 'rumor has it/someone like you' karışımı : santanam sana geliyorum





üşenmeyin dinleyin. glee takipçisiyseniz izlediğiniz performanslarla duygulanır daha görmedikleriniz için meraklanırsınız ama eğer izlemiyorsanız gleeye başladığınızda sıraladıklarımın yeri gelince 'aaa eveeet' yaparsınız.
dördünce sezon yazılarımla yakında karşınızda olacağım.




1 yorum:

  1. Unigue değil Unique olacak ayrıca Rachel'ın sesini hiçbiriyle kıyaslayamazsın

    YanıtlaSil