29 Kasım 2012 Perşembe

kuzey güney: rise of güney tekinoğlu




kuzey-güney kardeşler yüzünden zaten pekte sağlam olmayan dengem iyice şaştı. bir bölüm güneyci öbür bölüm kuzeyci sonra tekrar güneyci olmaktan yoruldum. kuzeyin azgın dalgaları gözüme batacak derecede itlikler yaparken güney ise sakin ve sıcak sularında ağır ağır mantıklı bir şekilde yürüyor.
bu arada buradan senaristlere seslenmek istiyorum: iki erkek kardeş arasındaki anlaşmazlık her bir araya geldiklerinde itiş kakış yapmalarına sebep olmaz. ayrıca kuzey gibi tek yönlü bir insanın hiç delikanlı olmadığını sadece kuru gürültü yaptığını hepimiz biliyoruz. delikanlılık kardeşini silmek, herkesin yanında onun lafını etmek değildir. aralarındaki cemre olayını geçtim kuzey'in aslında izlerken güldüğümüz eğlendiğimiz sahneleri gerçek hayatta çekilmeyecek türdendir ve kimse etrafında öyle bir insan istemez özellikle italyada moda tasarımı okuyanlar( bu lafım sanaydı zeynep tabi anlayana ). başa bela bir eş, saplantılı bir eski sevgili ve kuzey için her şeyi yapabilecek ona aşık evli bir kadından sonra şimdi birde hizmetçileri ile yüz göz olmuş seçkin bir kadın gibi gösterilmeye çalışılan ama azgın bir milf olduğu her halinden belli bir galeri sahibi olcay denen kadın musallat oldu kuzeye (bu arada kuzeyin bardaki halleri nasıl bir zavallı olduğunun kanıtı değil mi?). ohhh senaristler ohhh seksist olmak çok güzel ha? cemre seks yapmak için kuzeyi beklemek zorundayken kuzey önüne gelenle yatsın kalksın. nasıl olsa toplum bunu destekliyor gelsin reytingler gelsin. bir kaç bölüm önce kuzey benim nikaha ihtiyacım yok demişti. bir erkek olarak bunu söylemesini eminim yürü be koçum nidalarını yükseltmek için yaptınız ama daha önceki yaprak dökümü dizinizde benim nikaha ihtiyacım yok diyen iki kadın yani leyla ve ferhunde izleyiciler tarafından hep ahlaksızlıkla suçlandılar.


 şimdi kuzeyin doğum günü ya 23 kasım, umarım senaristler aynı zamanda simay ile evlilik yıl dönümü olduğunu unutmazlar. neyse ben simay-güney ilişkisinden çok umutluyum. gerçekten ikisinin yaptıklarının tadı damağımızda kalacak. aralarında gerçek bir uyum, çekim var. bakalım ne zaman olacak deyip heyecanla bekliyoruz. bu arada handan hanımın tanıtım fragmanındaki sahnesi oldu. tabii ki fragmandaki aynı sahne değildi ama çok benzeriydi. güney-simay resminden sonra öbür kareye geçersek kuzey'in nasıl bir hayvan olduğunu anlarız. fotoğrafa bakarken aklımda beliren tek şey güney-simay ilişkisinin bütün bunların intikamını alacağı. ve buradan cemre ve zeynep'e seslenmek istiyorum: kuzey belirli bir yakınlık derecesini geçtiği kadınlara böyle davranıyor kızlar. e ne yapsın o andaval babasından böyle görmüş. hadi simay ucuz kurtuldu ama siz ömrünüzün geri kalanını handan hanım olarak geçirmek istiyorsanız buyurun catfight'a devam.




sinaner kısmını en sona ayırdım çünkü en zevklisi onlar. işte bu sahneden sonra güneyci olmaya çok daha yaklaştım. cemreye her fırsatta aşkını söylemesi kuzey gibi bir ezik olmadığının kanıtı. beni herkesin cemreye aşık olmasından daha mutlu ne edebilir? bu arada cemre'nin aile yemeğinde banu'nun 'barış ve canın asistanı olarak mı şirkette çalışacaksın?' demesi üzerine 'seninde dediğin gibi ben artık cemre hakmen'im şirketimiz için çalışacağım' demesi mü-kem-mel-di. e gelin kaynanasına benzermiş. barış'ın da çok hoşuna gitti böyle demesi zaten can ile o bakışmalarını kaçırmadım. ya barış o kadar cool bir adam ki, hem cemreyi banu ve ebru hanıma ezdirmiyor hem de cemre'nin onları nakavt etmesi resmen barış'ın hoşuna gidiyor. yalnız barış cool broluğunu cemre'nin ilk gece aynı odaya gidecekleri korkusuyla yukarı çıkarken 'sen şu odaya' demesiyle taçlandırdı. hele hele şirkette kuzeye çektiği ayar harikaydı. ee kimin oğlu ebru sinaner'in soğuk taş kalbinden parçalar taşıyor oda. bu arada burak çatalcalı olayından bıktım. şu katil kim olayı da kabak tadı verdi. resmen o sahneler çıktığında muhteşem yüzyılı açmak istiyorum-ama açmıyorum çünkü oda psikolojimi kötü etkiliyor, bir sahne bile izlesem kendimi sarayda hissediyorum-. ayrıca kuzey-burak ittifakı çok saçma değil mi? ben bu yaşıma kadar bir sürü insanla o ya da bu şekilde karşı karşıya geldim asla gidip kimseye gel onlara karşı birlik olarak demedim yani. ayrıca kuzey, sinaner şirketinde güvenlik sayısının arttırılmasından başka bir işe yaramaz. ha bir de kuzey ile ayrılmasından sonra aylardır seks diye inleyen zeynep belki hem burak çatalcalıyı hem kuzeyi yatağa atar. bu arada bölümlerdir kayıp olan, ferhat'ın seçilmişi sümer'in sonunda nerede olduğunu öğrendik. zavallım ferhat'ın ölümünden kalan pislikleri temizliyormuş. ya madem doğru düzgün rol bulamayacaksınız niye tekrar dahil ediyorsunuz simay-sümer davası bittikten sonra diziye ha?

neyse ben galiba artık güneyciyim, kuzeyden hevesimi aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder