21 Kasım 2012 Çarşamba

upper east side da hiç bir katilyon skandalsız geçmez



NATE'İN ÜÇÜNCÜ KEZ SOSYETEYE TAKDİMİ




gossip girl de katilyon bölümlerini hep çok sevmişimdir. bu bölüm diğer iki katilyon bölümü kadar harika olmasa da 6.sezon içerisinde şimdiye kadar yayınlanan en iyi bölümdü.
baştan söyleyeyim blair hiç güzel kıyafetler tasarlamıyor. şu sage'in üstündeki perde ne ya? gerçi sage'in biçimsiz aşırı minik hatları da elbisenin böyle durmasını sağlamış olabilir. zira bu biçimsizlik onda genetik. babası steven da da bir biçimsizlik söz konusu. aynı perde-aman elbise- serena'nın üstünde olsa eminin harika olacaktı. gerçi o tuvalet kağıdını sarsa harika olur. neyse nate ise üçüncü kez katilyonda birinin kavalyesi oluyor. zaten yakışıklılığı dışında hiç bir vasfının olmadığını düşünürsek onun için en uygun sahneler çanta gibi dolandığı sahneler.

DUYGUSAL ANLAR




serena ve blair'in kısa süren barışmaları ise gözlerimizden yaşlar akmasına sebep oldu. normal bir gossip girl sezonunda serena ve blair eğer sezona araları bozuk başlamışlarsa 5.bölüme kadar bir kez barışıp tekrar aralarının bozulup yeniden barışmaları gerekirdi. biz daha son aşamaya gelemedik ama ikinci kez araları bozuldu. bu arada dan'in blair'i serena ile aldattığının ortaya çıkmasına çok sevindim. uzayan sırların yeterince büyük olmadıkları zaman hemen ortaya çıkması taraftarıyım. gerçi sage'in oyunlarından bıktım. georgina da bana ulaş filan diyor. onun bu şeytanlık oyunları da sıktı. sonuçta sage, georgina'nın telefonunu çalıp yaptı bu işi. yani georgina intikam peşinde olmalıydı. biliyorum daha bitmedi ama ben steven'ın serenaya, nate'in de sage'e tekmeyi vurmasnını onları son kez görmemiz olmasını çok istedim.

YENİ ORTAKLIKLAR




zavallı ivy son sezon oldu bir türlü tam olarak senaryoya dahil edilemedi. ama ben bu sezonda bu kızı sevdiğime karar verdim. buna belki chuck ile olan ortaklığı etki etmiş olabilir. bu arada chuck ve blair'in kavuşamaması kokmadı mı artık? neyse güzelim ilişkiyi yapımcı ve senaristlerin reyting uğruna batırdıkları aklıma geldikçe sinirim bozuluyor.

WELCOME BACK SERENA&DAN



ne kadar özlediğimi fark etmemişim. bu bölüm dan-blair sahnelerinin eğlenceli ikili uyumu ve serena-dan ilişkisinin yeniden kıvılcımlanma sahneleri beni tatmin etti. blair ve dan birbirini daha tamamlar cinsteler, ikisinin arasında bir uyum var. yumuşak tabiatlı dan bu uyumda huzurlu, ancak acı çekmeyi seven blair tabii ki de onu darmadağın eden, kendisinin aynısı chuck'ı seviyor. aynı durum serena da da var. serena'nın tamamlayıcısı ise nate. ikisinde dan-blair uyumu var ancak serena da aynı blair ve sayısız kadın gibi uyumsuz olduğu kişiyi seviyor yani dan'i. ve söylemeliyim ki ben serena ve dan'i çok özlemişim.

finale beş kala önemli gelişmeler oldu. kimin kimle olacağı yavaş yavaş oturuyor. ama sakın güvenmeyin. gossip girl bu. beklenmedik bir crossing over olacaktır hatta belki eski bir cross yeniden alevlenecektir ha?

1 yorum:

  1. ay sage ve babası umarım gitmiştir dediğin gibi. serena'nın tamamlayıcısı dediğiğn gbi nate ve ben ilk sezondan beri serana- nate istedim hep ama şu ezik dan'de ne buluyolar bilmiorum. en azından iğrenç dan-blair ikilisindense serana-dan ikilisni tercih ederim . bir de vanessa'nın adı tekrar adı geçmeye başladı sürpriz bir dönüş bekliorum :D

    YanıtlaSil