13 Kasım 2012 Salı

blair waldorf nasıl penyeciden giyinir oldu?


gossip girl tam kararında bir bölümle karşımızdaydı, bir konu hariç:




canım benim ya işleri iyi gitmiyor ya, okulu da bıraktı galiba, chuck ta kadınlık ihtiyaçlarını karşılamadığı için delirip brooklyn penyecisinden giyinir olmuş. o ne ya bakamıyorum. ne istiyorsunuz bu kızdan?



serena ve sage'in arasında anlamsız sürtüşmeyi bu bölümde görmediğimiz için çok mutluyum. lily ile steven'ın yatmış olması ise zaten promoda gördüğümüz bir şeydi. ancak bunun ortaya çıkış şekli ne nate için olasıydı ne de ivy için. gossip girl tadında ilerliyor ama yine de. gerçekten tamamen bitince tadı damağımızda kalacak.




iyi ki bir entrika oldu da blair'i o çirkin şeyin içinde görmekten kurtulduk. biliyorsunuz blair çevirdiği entrikanın konseptine göre giyinir. daha önce de diane payne için yapmıştı bunu. neyse bu at muhabbetlerinin yanında blairciğim çok şıktı. zaten binici tarzını hep sevmişimdir. chuckie desen şu spor tarzına takmış durumda. ceket ve pantolonu farklı renk giymeleri diriltecek resmen. fazla söze gerek yok lily çok iyiydi. hele hele 'o benimde oğlum' derken. bu arada bart'ın petrol kaçakçılığı yapmış olduğunu da öğrendiğimize sevindim. bir bölüm daha uzamamalıydı bu olay.




ivy'i sevip sevmediğime karar veremedim bu sezon. geçen sezon seviyordum, ondan önceki sezonda ama bu sezon bilemiyorum. sadece saçlarını o paslı bakırdan kurtardığı için seviniyorum onun adına.




ben bu dış çekin olayını seviyorum gossip girl de. karakterler yürüyerek konuşuyor filan. serena-dan seks kasetinin georgina'nın eline geçeceği belliydi zaten. bu arada yeni bir döneme giriyoruz farkında mısınız?
nate-chuck, serena-blair, dan-vanessa, blair-georgina, ivy-serena, jenny-eric, chuck-dan-nate ev arkadaşlıklarından sonra şimdi de dan ve blair aynı evde kalmaya başlayacak. çok renkli bir döneme giriyoruz benden söylemesi. ilişkileri tatmin etmese de blair ve dan'in sahneleri hep beni eğlendirmiştir.

önümüzdeki kalan son 6 bölüm çok eğlenmemiz ve onlara doymamız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder