1 Kasım 2012 Perşembe

47 bölümlük bakire cemre ve katil kim?


kuzey güney yine temposunu düşürmediği, beni hop hop ettiren ve her yerimin heyecandan tutulmasına sebep olan bir bölümle karşımızdaydı.





şimdi twitterda filan çok söyledim cemre ile barış halvet olmayacak diye. ve dediğim gibi de oldu. bizim dizi standartlarımıza göre istisnalar dışında düşük ve orta sosyo-ekonomik statüden gelen esas kızımız ilk kez esas oğlanla ilişkiye girer. eğer cemre, barış ile olsaydı bu klişe yıkılırdı. seks konusundaki klişeleri yıkmak bizim senarist ablalarımız için çok büyük bir yasaklı bölge biliyorsunuz. ben şahsen cemre ve barışın birlikte olmasını isterdim ki biraz yol alabilelim ama olmadı. eğitimli, belirli bir yere gelmiş insanlar hala bekaret üzerinden prim almaya çalışırsa elindeki metini bile ezberlemeden okuyarak kamera karşısına çıkan adamlar sigara karşıtlığı yapacağına daha çok üniversite gençlerini el ele tutuşuyor diye ahlaksızlıkla suçlarlar. neyse kuzey güneye dönersek eğer, sinaner cephesiyle benim aramda yeni bir aşk doğuyor. ebru sinaner günden güne kendini bana aşık etmeye devam ediyor. bölüm başındaki sinir krizi harikaydı. bir de galiba ebru, banu ve handan bir üçlü oluşturmuşlar galiba. bu arada bir şey söyleyeyim mi? her ne kadar sevmesem de banu çok güzel ve paçasından milyarlar akıyor. dizide ebru sinaner ve banu sinaner dışında herkes varoş arkadaşlar, herkes. özellikle venüs çok varoş, bunu yine kanıtladı. ben burak çatalcalı da tekmeyi vurunca gidip ferhatla işbirliği yapacak sandım ama ferhat öldü şükür ki. bu arada zeynep ne halt arkadaşlar? kötü olup itici olan hiç kimseye saygım ve sevgim yok. kötüler kendini sevdirmeli ki fenomen olsunlar. şeytanın bir numaralı oyunu kendini güzel göstermek unutmayın.





ya işte bölümlerdir beklediğim an. ferhattan kurtulduk sonunda. o kadar sıkmıştı ki anlatamam. hele barışı kaçırması. ferhat gibi paçozlar asla sinanerlere dokunmamalıydı canlarım. çünkü ebru sinaner, hitlerin tutumunu düşmanlarına soğukkanlılıkla göstermeye ant içmiş bir kadın. iyi ki ferhat onun eline düşmeden öldü. yoksa onun için ben bile üzülürdüm. şimdi kimin vurduğuna gelirsek eğer. çoğunuz tuzağa düştünüz. sami tekinoğlu vurmadı. öyle gösterildi. üstelik zaten bölümlerdir bunu belli ediyorlar. dizinin kişiler arası haber akışını sağlayan en büyük ayaklı gazetesi simay tekinoğluna da söylemişti zaten sami tekinoğlu. üstelik sami vursaydı bu şov fırsatını kaçırmazdı. kamera vuran kişiye döndüğü zaman kaçmaz, yüzünde gururlu bir ifadeyle yavaş yavaş ferhatı vuran silahı tutan elini indirirdi.
ve şimdi size teorimi açıklarsam; bence otelden emniyete getirilen deniz emniyetten bir şekilde kaçtı. aslında dikkat etmedik ama komiser şeref'in kuzeyi kaybettiğini söyleyen polisle konuşurken deniz olanları dinledi. şeref'e gelirsek eğer karakterin backroundu açıklandığı için mutluyum. meyhanede ali'nin yerine de oturdu. evrimini tamamladı. neyse kesin deniz vurdu. üstelik ferhatı öldürmeyi bence en çok hak eden o. annesinin katili sonuçta. ahh bak aklıma ne geldi o nalet ferhat simaycığımın annesini de öldürdü-böylece oynayan kadın rahat rahat lale devrindeki rolüne devam edebilecek-. zavallı simay iyice kimsesiz kaldı. simay pavyonda neler yaşayacak yakında göreceğiz böylece. simay'ın uçurum macerasına az kaldı. ha bu arada bence zaten sami olmasın katil. çünkü kuzey güney iyice bir suç dizisine döneceği için-eğer cemre ferhatı öldürmediyse neden hapse girecek? burak çatalcalı ve zeynep paçozu neyin silahını göle attı? bunların anlamı yeni suçlar olacak demek- kuzeyin hem babasının hem hayatının aşkının hapse girmesi saçma olur hangisi için uğraşsın? hem eğer ferhatı vuran deniz ise cemre hapse girdiğinde dizilerin bütün oyuncuları hapishanede aynı koğuşlara düştüğü için cemreye arkadaşlık eder, ona yoldaş olur. böylece cemre hapishane sahnelerinde tek başına konuşmak zorunda kalmaz.

benim teorim bu ve bence mantıklı. kuzey güney, barış-cemre klişesi dışında çok iyi bir bölümle karşımızdaydı yine. ben heyecanla bekliyorum sıradaki bölümleri. bu arada zeynep 100.yıl balosu için çok kötü bir kıyafet seçmiş. kadifenin o çeşidi, bordonun o tonu mu yani senin zevkin? bir ara kadife eşofman takımları vardı onları hatırlattı bana içim daraldı. neyse bu paçozada saydırdıktan sonra yazımı rahatlıkla bitirebilirim. görüşmek üzere..



3 yorum:

  1. Cinsellik konusundaki tespitin müthiş olmuş, daha iyi ifade edilemezdi. Ayrıca Barış ve Cemre bu kadar çabuk harcanmamalı. Cemre'de Barış'a karşı hayranlık uyanmaya başlasa inceden inceden, ilginç noktalara gider dizi. Onun yerine, evet sevgili seyirciler evlendim ama görüyosunuz ki Barış'la aynı alanda bile nefes alamıyorum, yani esas oğlanı hala hak ediyorum haykırışı göze sokuluyor. Seyirci için evlilik direkt cinsellik demektir çünkü. Konu çok ciddiye gitmesin ama belden aşağısı felçli bir bey tanıdığımız evlenirken herkes fısır fısır eee nasıl evlilik olacak bu diye konuşmuştu, burdan anlayın yani..

    YanıtlaSil
  2. sorma aşmamız gereken bir tabu bu. üstelik ben eminim ki cemre bakire olmasaydı barışla bir şeyler yaşayacaktı. sırf ilk olmayı kuzey hak ettiği(!) için böyle oldu

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar itici bir adam Baris kim o salakla beraber olmak ister ki, Cemre ye hak veriyorum, bizim kulturumuzde kadinlar istemedikleri kisilerle evlenip iki uc cocuk dogururken tabiki Cemre karakterinin esine boyun egmeyip onunla beraber olmamasi boyle yanki getiriyor.

    YanıtlaSil