3 Mayıs 2013 Cuma

kuzey güney'in ergeni




kuzey güney bu hafta bir iki ayrıntı dışında oldukça iyi bir bölümle karşımızdaydı. geçen bölümün sonunda kuzey evleneceğiz dediğinde içimde bir kıpırtı oluşmuştu. sevinmiştim. sonra bölüm başında birden ''gururlu'' kesilen cemre, kuzey-cemre aşkını desteklemememin ne kadar doğru olduğunu kanıtladı bana. bunu artık kötü bir yön olarak algılamıyorum. kuzey ve cemre böyle mıy mıy karakterler anladık. bence kuzey'in samsun'a giderken kullandığı ulaşım araçları çok yanlış. benim midem bulandı. öyle otobüs kalmadı hiçbir firmada. kendi sesi ile konuşmaya başlayan şekip uncu'nun kuzey'e ziyaretinde ise tahammül edemediğim derecede kötü anlar yaşadım. kuzey bence dilenci olsa daha çok para kazanır. o nasıl konuşmalar öyle çıldıracağım ya. dizi bitecek hala baş role oynuyor senaristler. yani bu kadar bölüm kuzeyden alacağımızı aldık biz kasmayın lütfen.



artık resmi olarak söyleyeyim: zeynep'i seviyorum. giderayak kız kurtardı kendini. kuzey güney kadınları içerisinde en sevmediğim de cemre. bu zeynep-cemre bir araya gelmesini biraz zorlama buldum. hele hele tartışmaları filan çok gereksizdi. ancak zeyneplerin bahçesinde gerçekleşen cemre-zeynep hesaplaşması güzeldi. zeynepçiğim lafları tam onikiden soktu. cemre de karşısında ilkokul kavgası cevapları verdi. bir de gaza gelip girdi ortaklığa aptalım. ikisinin msn olmadığını umduğum sanal konuşmaları ise cemre'nin nasıl hala ergenlikte kaldığının ve nasıl deli olduğunun bir kanıtını sundu bize. cemre'nin nicki ''cirkin'' canlarım. ben 1000 yıldır filan msn kullanmıyorum galiba sonun son 500 yılında da nick filan kullanmadım. şeref ile demet'in nişanları ise tam bir güldürüydü. keşke amaçlarını tamamlayıp gerçekten o ali'nin hatıraları ile dolu olan meyhanede yapsalardı. yüzükleri kuzey'in takması ise bence bölümün en kötü sahnesiydi. demet'in kimle ne yaptığına karışmayan ailesi, yüzük takılma kısmına da karışmak istemedi herhalde. yoksa hazırda dedeler, amcalar, dayılar, enişteler beklemez miydi? ama ben çok eğlendim bunları izlerken. bu sefer gözlerimi devirmedim. alıştım çünkü varos team'in bu basitliklerine. beni tam anlamıyla zevklendiren olaylar olmadı değil. mesela handan-sami yakınlaşması ve bunun sonucu olarak terlikleri ayağına getirdim aynur'un buz getir aynur'a dönüşmesi evde tavana kafamı çarptıran bir mutluluk zıplamasına sebep oldu. eğer handan kocasını geri alırsa o zaman deriz ki: kadının intikamı müthiş oldu!



cennetten kovulan meleğimiz güney ise bu bölüm sıkıcıydı. sami ile olan sahneleri beni pek etkilemedi. ancak handan ile olan yüzleşmesi güzeldi. güney'in hayatındaki tek eğlenceli şey yeni ev arkadaşı aşkım simay. güney'in sapık sapık tacizleri olmasa çok da güzel geçinip gidecekler. aşkım simay'ın ''ferhat'' demesine güney'in atarlanması ve aşkım simay'ın ''kuzey bitti şimdi senin mi ferhat travman başladı?'' demesi sevgili aşkım simay'ın ne kadar harika olduğunu kanıtlıyor. fıttıran güney'in aşkım simay kendisiyle yatsın diye neredeyse ferhat'ı öldürdüğünü söyleyecek olması da ürkünçtü bu arada. ama bence aşkım simay çözer bu işi. güney için dikkati çekmek istediğim bir konu var: herkes diyor kaybettiklerin filan. ben anlamıyorum güney çok bir matah değildi zaten. bir ara banu'nun hisselerini aldı, onla da bir bok yapamadı. bence bu kadar harap olacak bir şey yok güneyciğim. ne kadar çalışkan olduğunu unutma. atilla sinaner yoğun bakımdayken bile ders çalışıyordun sen şimdi ne bu pes etmeler? ha son sahnede güney'in vuracağını da sanmıyorum.




ve gazamız mübarek olsun banucuğumun hastalığı nüksetti. bu sefer kimin saç modelini değiştirecek bakalım. sinaner team bu bölümde de harikalar yarattı. bir zenginler dünyası hobisi olan çocuk kakalama planı yapar gibi oldular ama vazgeçtiler. zaten bence can bey banuyu böyle de kabul eder. hem artık banu hür bir kadın. etraflarındaki pislikleri temizledikten sonra çok sevgili zenginlerimiz yeniden birbirine düşmüş. banu- bebiş barış, bebiş barış-can bey, burak çatalcalı-banu kavgaları izledik bu bölüm. zaten sessiz sakin bir zenginler ekibi beklenemezdi. her daim salon oyunlarına devam. burak çatalcalı yandaşımız ise evini kameralarla donatarak gece rahat uyumaya başlayabilecek. eminim o kameralarla 7/24 etrafı izlemekten dışarı çıkamaz paranoyak. bu arada alt yazı beklediğim bir konu var. venüs kimin sevgilisi? burak çatalcalı'nın mı bebiş barış'ın mı? bunu açıklayın lütfen..
ne olursa olsun sinaner team'in hepsini seviyorum.

kuzey güney iyi bir finalle karşımıza çıkacak. bu sona doğru hikayeyi toplayış onun belirtisi. belli oldu.

1 yorum: