27 Mayıs 2013 Pazartesi

kuzey güney: iki saruman




kuzey güney geçtiğimiz hafta deniz'in dönüşüyle renklendi. bir flashback olmadığı için ve sami'den sekizli şifreli şeyleri duyunca geçmişe gidip orada ne olduğunu deniz'den öğrendiğini düşündüğüm güney'e gıcık olmaya başladım. ben sevmiyorum ya her şeyin tıkır tıkır gitmesini. neyse ama kuzey ile cemre o kadar salak ki galiba karşılarında kim olsa tutarım. bu arada deniz seni çok özlemişiz. babanın kızı olduğunu kanıtladın yine. dolap içinde dolap çeviriyorsun. bir de ne diyeceğim ben ferhat'ı çok özledim.

iki saruman'a gelirsek;
birinci sarumanımız burak çatalcalı. kendisini ilk çıktığında severdim ancak sonra soğumuştum. şimdi şimdi bir kaç haftadır sinaner team'e geçtiği için onu tekrar seviyorum. kraliçe ebru'nun son generali de burak çatalcalı oldu. atilla sinaner zamanları ve ebru hanım'ın ilk zamanları baş komutan banuydu. sonra barış bu mevkiye yükseldi. biraz geçince güney ile barış rekabet halindeki iki baş komutan oldular. sonra barış rütbe kaybetti, güney tek başına ebru sinaner'in pis işlerini yaptı. şimdi ise burak çatalcalı sinaner team'in yükselişi için çabalıyor. çok iyi çok.. bence artık baya baya sevdiğim zeynep bu sefer doğru ata oynasın. sinanerlere kapağı atsın. öyle laf sokmakla hayat geçmez annem ben sana diyeyim. venüs ise hep yancı. kıyamam ikinci sınıf karakter bile olamadı. bir de baya acıyorum ben venüs'e ne tarafa gitse o taraf kaybediyor.
ikinci sarumanımız ise simay. o da baya pasifti bir kaç bölümdür. şimdi ise hala oyunda olduğunu, elenmediğini belli etti. baksanıza banu, zeynep, barış hepsi elendi bir tek simay ve güney kaldılar kuzey ve cemreye karşı. kuzey de simay ile güney'in birlikte yaşadığını öğrenince bozuldu filan. cemre de güney'in her şeye rağmen kuzey'in kardeşi olduğunu unutup kendi evlilik teklifi seremonisi yarım kaldı diye üzülüyor. gerçek bir dangalaksın cemre yaa. simaycığım ise öyle mi nasıl soktu fitleri kuzey'e sert sert.

hadi bakalım kim dönecek bilmiyorum ama biri dönsün de şu kuzey ile cemre'nin yüzüğü yok olsun filan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder