20 Eylül 2012 Perşembe

tekinoğulları bir arada-the bitch is back



kuzey güney'in 42.bölümünü mutluluk çığlıkları ile bitirmeme sebep olanların tuttuğu altın olsun arkadaşlar. biliyorum kuzey, simayı konuşturmak için falan filan eve getirdi ama sonuçta aylar sonra simay o eve geri döndü mü döndü konu bitmiştir. böylece tüm aile bir araya geldi. simayın, tekinoğullarının evindeki maceraları part 2 çok eğlenceli olacak eminim.



bu arada belirtmem gerek ki ben cemre-kuzey ilişkisi arasındaki gelişmelere tam giremedim. beni etkilemiyorlar. galiba tek etkilendiğim cemre'nin asla vazgeçmemesi. böyle bık bık istersen hiç görmem filan dedi gerçi.. aman bilemedim ben ve istediğim tadı alamadım. güzel olan başka bir konuda tabii ki yine cemre ile ilgili. cemre telefonda kuzey için ağlarken barış ile güneyin onun için dövüşmesi eğlenceliydi. haa barış demişken barışın bu uzak adam tavırları nedir? valla gidici olduğuna daha çok inanmaya başladım. yüzüne bir nur filan inmiş. galiba sermaye arttırımında barış, burağa destek çıkacak. her annenin kızına koca olarak istediği iş adamlarından bahsediyoruz madem uzun zamandır değinmediğim candan da bahsedelim. canın fonksiyonu ona buna trip atmak galiba. sümer ise bütün gereksizliğinin yanında bence yaşadıkları yüzünden tercih değiştirmiş. bir kadın havalarında mimikleri, hareketleri filan.



zeynep paçozuna ne oluyor ne ya? kendi kendine bir bilenmeler, sinaner holdinge iş başvuruları yapmalar.. sen kimsin ki-cemrenin o özel vurgusu ile söylediğini düşünün-GERİ ZEKALI! ya olay hiç bir zaman sen değildin ki zaten. cemre ve kuzeyin birlikte olmamasının sebebi güneydi hep. yok birde sordum onlara filan diyor. ayrıca tek derdinin kuzeyin onu arada yoklaması olduğunu da ama cemreyi asla affetmeyeceğim dediğinden anladık yani. hiç şimdi gururlu kız ayaklarına girme paçavra seni. burak çatalcalı ile nasıl halvet olacağı da belli oldu. ama bu kızın kıyafetleri değişmiş. eskiden gerçek anlamda çok kötü giyiniyordu. şimdi ise toparlamış. saçını da venüs topuzu yapmış fena olmamış. demet desen sanki zeynep kendi başına konuşmasın diye var gibi. yakında cemre ve zeynep arasında lafta taşır o.



kuzeyin sahnelerinin önemli bir kısmını kaplayan alinin, ölümünden sonra zaten jenerikte de alinin yerini alan şeref komiser bu boşluğu da başarı ile dolduruyor. kuzey ile sahnelerinde ben çok eğleniyorum. tam oturmuş adam rolüne. kesin bu simayın tekinoğullarında kalma fikride onun. haa ben birde demete kısmet buldum. şeref komiser-demet ilişkisi yakındır ben söyleyeyim. dizide ayakta kalmaları için birileri ile yatmaları gerek sonuçta ve bence ikisi birbiri için çok uygun. bu arada kuzeyin yeni tarzı hakkında ne düşünüyorsunuz? geçen sezon üstünden çıkarmadığı deri ceketleri de iyiydi bence ama bu blazer havaları da yakışmış. suskunlardaki ecevitin tarzına ulaşamadı ama blazer konusunda.

teknik sıkıntılara gelirsek: bu bölüm pek rahatsız olmadım ben. galiba gözümüz alıştı. ee insan olarak her şeye alışır duruma geldik. ancak dizinin eski renkleri geri gelmiş. karakterleri tanımakta zorluk çekmiyorum artık.
kuzey güney iyi bir bölümle karşımızdaydı. simayın handan hanımı itekleyip kaçtıktan 17 bölüm sonra eve geri dönüşü beni dünyanın en mutlu insanı yaptı. simayın geri dönmesi sanki eski evlilik yarışmalarındaki elenen gelin adaylarının oylama ile geri dönmesi gibiydi. zaten bu olaya da 'geri dönmeler' denirdi. ferhat ile ilgili o japon geyşa bile beni güldürmedi artık fişinin çekilmesi gerektiğini düşünüyorum. güney ile banu yine sıkıcıydı. cemre için eh işte bir bölümdü. kuzey ve şeref komiser ise çok iyiydi.
sönük geçen sezon prömiyerinin ardından ben kıvama gelindiğini düşünüyorum. önümüzdeki bölümler güzel olacak eminim.

2 yorum:

  1. Suskunlar'ı da yazsana azıcık.

    YanıtlaSil
  2. suskunları izleyince dünyanın çok kötü bir yer olduğunu düşünüp yatağımdan çıkamıyorum. güç bulduğum an yazacağım

    YanıtlaSil