6 Eylül 2012 Perşembe

kuzey güney, seni beklerim öptüğün yerde




kuzey güney ve yeni sezonu ile ilgili bir şeyler yazmak için bütün fragmanların yayınlanmasını bekledim. dördü de yayınlandı ve gün brainstorming günü.
öncelikle ilk fragmandan bahsedeceğim. şahsen ilk kuzeyin hapiste olduğunu düşündüğüm an hayal kırıklığına uğramıştım. yine mi aynı safsata demiştim. ancak baktım cemrem hapiste, dedim şimdi kıvama geldik. esas kızlıktan tekrar baş role dönüşüdür bu cemrenin. tek bir temennim var umarım cemre, kuzeyin suçunu üstlenmiş ve ya iftiraya uğramış değildir. çünkü bu olay birinci sezonun konusuydu. kendimizi tekrar etmeyelim. cemre gerçekten bir suç işlemiş olsun. cemre hapiste mükemmel anlar geçirecek eminim. iyice karizmatik olacak benim bebeğim. kuzey ise biraz sanki pasifize edilmiş. eskisi kadar ana karakter kuzeyi göremedim ben. ki zaten onun ve güneyin baş kahraman olduğu fragmanlar olmadı. yani kadınlar senaryoyu ele geçirdi.



half etkileyiciliği olan ikinci fragman ise beni zevkten zevke soktu. handan hanımcığımdan böyle bir şey bekliyordum ben. sami andavalını üstünden silkelemiş, iyi olmuş. ben sinir olmuyorum bu kadına. kendi içinde gayet tutarlı ve nevi şahsına münhasır buluyorum. banunun yüzündeki 'ben hata yaptım' bakışı çok harikaydı. dur bakalım daha handan hanım sana sinir ilaçlarını veriyorum diye vitaminler verip iyice delirtecek. ebru hanım ise tek kelime ile mükemmeldi. ne kadar zayıflamış benim patroniçem. onun o küçümseyici gülümseyişini yerim ben.



işte bu fragmanda mükemmeldi. zengin hayattan o batakhaneye geçişi çok beğendim. simaycığımda senarist ablalarımızın sevdiği karakterlerden. bunu nereden anlıyorum peki? şimdi yol belli. onlar sevdikleri karakterlerine acı çektirirler. simayda git gide daha dibe giderek bu kontenjandan olduğunu kanıtlıyor. ayrıca güney olayı ne abi? eğer gerçekten birliktelerse -ki boş fason bir hissettirme olduğunu sanmıyorum- güneyi artık sevmeye karar verebilirim. bu arada fragmanlarda en çok sevindiğim şey ferhat çulsuzunun ortalarda olmaması. umarım sezon başında giderde bizde rahat rahat ana karakterleri izleriz. boşuna kuru gürültü olmaz.



illa bu zeynep denen kızı bir yerlere sıkıştıracaklar. galiba şimdi bunu bir de suçlu yaptılar. rolünü bitirmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. aman umarım bu beceriksiz, cemrenin hapse girmesine sebep olmasında. şu surata bak, pis bir şey yaptığımı her türlü ifademle belli etmeye çalışıyorum, ucuz bir kötüyüm ve ayrıca karizmatik olsun diye beş tel olan saçımın ikisini önüme getirdim, ifadesi. olmadı bu kız olmadı. kaç bölüm geçti hala hikayenin içinde eğreti duruyor. bu fragmanla ilgili bir başka sıkıntım ise burak çatalcalıyı harcamışlar matmazel demek istiyorum. ne yani burak çatalcalı gibi bir kilit karakteri zeynep gibi bir ana karakterin en yakın arkadaşının en yakın arkadaşı statüsündeki bir karaktere mi kakaladınız? çok yanlış çok..

vee kuzey güneyin bu sezon ki bonusuna gelelim. erdoğan yaşaran gibi bir kulvarlar üstü karaktere can veren kaan taşaner, ekibe dahil oluyor. galiba bir polise hayat verecekmiş. zevkle ve merakla bekliyoruz.

kuzey güney, ben bıraktığın yerdeyim başla artık.

2 yorum:

  1. herzamanki gibi çok güzel soluksuz okuyorum postlarınızı.

    YanıtlaSil
  2. çoook teşekkürler bende yorumlarınızı bekliyorum her zaman

    YanıtlaSil