11 Eylül 2012 Salı

öyle bir ilahi adalet ki


öbgzki, üçüncü sezon prömiyeri ile hepimizi ağlatmıştı. şimdi ise bugün yayınlanan bölümü ile konuyu nasıl toparladığını kanıtlamıştır.
ikinci sezonda çok dağıtmış, çok saçmalamıştı. kenan çetin fiyaskosu iç bunaltıcıydı. o adam yüzünden yazı yazmak içimden gelmedi öbgzki hakkında. ikinci sezonun tek iyi yanı aylin-soner cephesindeki gelişmelerdi. birinci sezon başında akarsu ailesinin ana çocuğu berrin olarak planlanmış, mete ise olay adam olacaktı. ancak aylinciğimin ışığı o kadar parlaktı ki her zaman her yerde olduğu gibi ailenin kötü tohumu ön plana çıktı. ikinci sezon izlenmesinin tek sebebi de aylindi zaten.
yıllar geçmiş aylin ve ali kaptan ölmüştü. osman büyümüş, mete ıssız adam olmuş, berrin iyice betlemiş, carolin gençleşmiş!, cemile yaşlanmış, hasefe aynı kalmıştır. giden iki büyük reyting kaynağından sonra öbgzki de pek bir şey kalmamış olarak düşünebilirsiniz ama öyle değil.
öncelikle zamanında sonerin kardeşi muratın yaptığı bedduanın büyüklüğünden bahsetmek istiyorum. iki ay sonra ölecek dedikleri hastalıktan yıllar sonra bile ölmeyen murat, yine o hastalıktan değilde aylin ile sonerin düğünü dolayısı ile intihar etmişti hatırlarsanız. o pislik öyle çok ilenmiş ki önce aylinciğim öldü şimdi de osmanın aşık olduğu kız meteye aşık oldu. aylinin yıllar önce iki kardeşin arasına girmesi cemilenin ayağına böyle dolandı. yalnız ben bu yeni kızı sevdim. akarsu ailesine ortalığı karıştıracak bir gelin gerekiyordu. bu kızın abisi de okulda osmanların karşı karşıya olduğu tayfanın reyisi. ben kızın abisini de sevdim. eğlenceli bir tip. birde osmanın kankası var aydın diye nedense o çocuğun twitter fenomeni filan olduğunu düşünüyorum. tipi çok günümüzden.
neyse hakan-berrin-ahmet üçgenine gelirsek.. ahmet ve berrin çok itici bir çift olmuşlar. yazık kıyamam zehra masadan kalkarken boş tabağını filan götürüyor. berrin katı bir kadın olmuş. bir de zehraya gerçek babasının hakan olduğunu söylememişler. cemile de ahmette söyleyelim diyorlar, berrin söylemek istemiyor? geber emi gebeş karı. yaşadığın her şeyi hak ediyorsun. mutsuzluktan ölürsün umarım. hakan sende kurtul şu aşkından. O KADIN ÇOK GUDUBET. tek falson berrine aşık olmak valla.
soner ise kızını görmek istemiyor ya içimi baydı. o güzelim şeyin ne suçu var? hiç sevmem böyle şeyleri. bir kere çocuk her zaman daha önemlidir. ayrıca sen şimdi bık bık ağlıyorsun mağlıyorsun ama o dans hocasına aşık olacaksın biliyorum. o kadında çok bet birisi. berrin klanından. ama o yeni gelen liseli kız aylin tayfasından belli.
mete ise iyi olmuş. bu ali kaptan triplerini sevdim. meteyi pek ezik yapmışlardı ikinci sezon. saçma saçma işler peşindeydi. necatinin arabeskçi olması ise harika bir ayrıntıydı.
carolin ve ekrem tatlıoğlu ilişkisi sanki ikisine de senaryoda yer vermek için yapılmış gibi. ama sevdim ben. gerçi ben bu sezon cemile ile arası iyi bir carolin bekliyordum. yorgan gitti kavga bitti misali, yaşanılan acıların birleştirmesi misali. tamam carolin kötüde oda aileden unutmamak gerekir.
hasefe ana harika. neriman, kocası ve mesude yine aynı. öbgzki için onlar sadece birer tip.
ama ali kaptan ile ilgili ağlatan sahneler olmadı ona üzüldüm. onun ağırlığını hatırlatmaları gerek. aylinin mezar sahnesi iyiydi şimdi. hem biliyorsunuz aylinin mezar taşı bile berrinden daha çok reytinge sahip (berrine olan kinim bitmiyor).
ve cemile yeni avını gözüne kestirdi. şu arif, kırtasiyeci. evet cemile üçüncü kocayı alacak ben size söyleyeyim.
evet bence böyle. bu sezon daha iyi bir öbgzki izleyeceğiz. görünen o ki özlediğimiz öbgzki tadı üçüncü sezonunda geri döndü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder