20 Nisan 2012 Cuma

stil yargılaması: chuck bass




bu köşemizde chuck bass fashion star'ına yer vermezsek olmazdı tabii ki. kendisinin küçük ayrıntıları yerinde kullanmayı sevdiği, en düz kıyafetine bile karakteristik olarak bunlardan bir tane yerleştirmesini çok sevdiğimizi söyleyerek başlıyorum.




okul yıllarına dönersek eğer chuck'ın klasik constance-billard üniformasını bile ne kadar zenginleştirdiğini görebiliriz. siyah yakalı ve içi siyah ayrıntılı kırmızı ceketi tam yerinde. her baba yiğidin harcı değildir o kırmızıyı giymek. diğer tarafta ise 'imzam' dediği atkısıyla görüyoruz. 5.sezondaki nate'in back to school partisinde bu kırkyama görünümlü atkıya saygı duruşu olarak chuck'ın kıyafetinde atkının benzeri bir ayrıntı vardı.




baklava desenini kullamayı çok iyi bildiğinden bahsetmeme gerek yok. resmen ilk iki sezon chuck renklerin efendisiydi. dizinin üstünde şortu yine moda gündemini iyi takip ettiğinin bir göstergesi. papyonu ve şortunun altına giydiği uzun çorapları çok güzel. zaten eğer şort giyiyorsan ya çorap hiç gözükmemeli (bunun için babet çorabı ve ya hiç çorap giymeme seçenekleri önerilir) ya da uzun çorap kullanmalısın. chuck bu altın kurala da  uyarak gönüllerde taht kurmuştur. canlı renkleri tercih ettiği yıllardan mor hırkası ve uçuk sarı pantolonu tercih edilebilir. ancak ikisinin aynı anda kullanılması çok alternatif geldi bana. yine de chuck'ın renkli günlerinden tek kötü yanı saçları.




takımları çok sevdiğini biliyoruz. biz de seviyoruz merak etme. kaliteli lacivert çift düğmeli takımın ve altında giydiğin kahverengi ayakkabıların çok uyumlu (özellikle takımının sarı düğmeleriyle) diğer taraftaki gri üzerine kahverengi büyük kareli takımın tam benim hayallerimdeki takım. ikisinde de eksik etmediğin cep mendilin tarzının cismen küçük fikren büyük tamamlayıcısı iken saçlarının perfect olduğunu belirtirim.


bedbaht olduğun günlerde bile şıksın be adam. o günlerde belki de seni ilk kez kotla gördük ama bizi yanıltmadın, taşlanmamış kot giyerek yine takdirimizi kazandın. bastonundan gömleğine, çizmenden paçanı kıvırışına BİZİMLESİN!


aslında ben yakası ve kolları farklı olan gömlekleri pek sevmem. bu yüzden sana burada eksi not vermek durumundayım. lakin, artık senin bir klasiğin olan eşarp desenli kravat takma huyun ve askılarının kırmızısı beni benden aldı. bravo! bu seferde paçayı yırttın.


tabii her zaman renklerle oynamıyordun. arada siyahlara büründüğünde oluyordu. hep böyle takılsan moda ikonu olamazdın ama arada sırada yaptığın bu smokinlere bürünmeler hoş oluyor. yeleğinden papyonuna burada da iyisin lakin yine o yakası farklı gömleklerden giymişsin.



seni pek görmeye alışkın olmadığımız bir başka kombinde bu. farklı pantolon ve ceket kombini. bu da tutmuş paşam. ama buradaki esas olay bu ciddi kıyafetinin altından gözüken çoraplarının rengi. çok başarılı. diyecek bir şeyim yok. gül kurusu yaka iğnende gözümden kaçmadı değil.


orada burada çok laf ettim ama ben galiba bunu da sevdim. baş etmeye çalıştım ama fotoğrafı ekledikten sonra fark ettim ki 'vay be! adam yine farklılığını gösterdi' demişim bilinçaltımda. dediğim gibi orada burada çok laf ettim ise de jumper tulumuna bayıldığımı fark ediyorum şuan.

bir kaç prüz, hatta prüz bile denmeyecek şey dışında chuck bass şu ana kadar hayat bulan erkek dizi karakterlerinin içinde en iyi giyineni. üstüne de fazla söyleyecek bir şey yok, bai..

2 yorum:

  1. yerim onun ballarınıııı :)

    YanıtlaSil
  2. Erkek stili hakkında şimdiye kadar okuduğum en modern yazı.
    Gossip Girl ve Chuck Bass tam yerinde bir örnek.
    Yazınızı beğendim.

    YanıtlaSil