2 Nisan 2012 Pazartesi

stil yargılaması: carolin akarsu


biliyorum uzun zaman oldu ama 'bitch is back' karşınızdayım. hem de içeriğik gerçekten çok bitch.
bu yazımda size çok aşık olduğum, kötülüğüyle beslendiğim carolin akarsu'nun stil yargılamasını yapacağım.


işte her şey böyle başlamıştı, carolin trenden inip akarsu ailesinin üstüne bir karabulut gibi çökmeye bu sahneden başlamıştı. kalpağına bayıldım, ikili takım kategorisindeki elbisesi de güzel broşu filan ama küpeleri çok fail.


ve bu da bizi gerim gerim geren düğün bölümünden. gelinlik modeli çok konuşulmuştu. carolin zevkli kadındı, cemile gibi modadan uzak bir münzevi hayatı yaşamayı tercih etmemişti. zaten ben bu kadar donanımlı bir kadının ali kaptan gibi bir hırtla ne yaptığını hiç bir zaman anlamış değildim-gerçi ekber'i mekberi düşününce oda hırttı demek ki kadın böle seviyor, burada gül gibi ben dururken gitti onları seçti- yine de carolin  rocks. gelinliğinin göğüs kısmı çok güzel, eteği de öyle ben sadece askılarını biraz kalın buldum.


burada da en sevdiğimden olan şapka var. hatırlıyorum bu sahneyi carolin'in kapalı çarşıda bütün avrupalılığıyla gezdiği sahneydi, hatta sonra fes bile takmıştı. itiraf edeyim o zamanlar carolin'in hastası değildim. ben onu sonradan sevdim. yavaş yavaş başladı aşkımız. bu arada elbisesi güzel ama çok mürebbiye, çantası ise berbat! yine de çemçük ağızlı filan ama kadın ikon arkadaşlar. şapkası dışındaki bu bayat kombini bile yakışmış.


işte çok güzel şimdi. ben sarı saç+kırmızı elbise kombininden hoşlanmasam da bu olay sadece bizim yurdum apaçi kızlarında basit oluyor galiba. pilesi milesi tam yerinde elbisenin. carolin'imin sofistike tarzını çok güzel yansıtmış.


tabii her zaman şıklığı tutmuyordu. 2.sezonun başındaki çaresiz günlerinde cemile'nin elbise diktirdiği kumaşlardan artan çer çöple kendine bir şeyler diktiği oluyordu. zaten ona bu çer çöp yeterdi cemile gibi 58 beden değildi çünkü.


vee bu da yarın yayınlanacak olan bölümden carolin'in aylin'in hamileliğini öğrenmesi üzerine umutlu ev kadını cemile ve ninja turtle hasefe hanıma şantaj yaptığını tahmin ettiğim sahne. mantosunu bayıldığımı belirtip bu sahnede zevkten dört köşe olacağımı söyleyerek noktalıyorum DOT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder