12 Nisan 2012 Perşembe

5. sezonun bitimine 5 kala gossip girl


öncelikle belirtmem gerekir ki uzun zamandır ortalıklarda görünmeyen diana payne'i tekrar görmek hoşuma gitmedi değil. ama artık kendisine şu aynı uzunlukta her rengine sahip olduğu elbise modelini değiştirmesi gerektiğini söylemeliyim. umarım bu gelişinde küçük oyunların peşinde olmaz da büyük balığı ortaya çıkarır. ki ben kendisinin chuck'ın gerçek annesi olduğunu şiddetle savunmaktayım ama, gossip girl'ümüzün sevgili senaristleri çok saçma bir şey de sunabilirler önümüze. bir kere chuck'a kaza gecesi hastanede kan veren oda, gerisini bilemem. ayrıca kaza gecesinden bahsetmişken kazanın olduğu bölümden beri temposunu hiç düşürmeyen gossip girl'ün bahar tatilinden sonra neden bu kadar sıkıcı olduğunu bir anlam veremiyorum.


gelelim serena'ya. ya sen upper east side'ın bir numaralı malzemesiyken nasıl bu kadar ezik olabildin? biz senin etrafında dönen bir gossip girl'e alışığız. gerçi ben bu sezonun blair'in üzerine olmasından oldukça memnunum ama seninde bu hallerine dayanamıyorum. bu sezon hayatına giren tek erkekte amerika da ki her hangi bir eyaletin bölge devlet okullarından birinin basketbol takım kaptanı ıvy'in artığı max oldu. oysa sen neredeyse sezonun her bölümüne bir erkek sığdırırdın. şimdi de kalkmış gossip girl'cülük oynuyorsun. bir de o bet kuzenin lola'yı yeni it girl yapma çabaların üzgünüm ama çok çaresizdi. podyumlardan atıldın hala dudağına o seksi büzüşü yapıyorsun. gerçi ne olursa olsun ne olursan ol sen bana gel serena BANA! benim kabulümsün..



bet kuzen lola'yı görmeniz için bu resmi koyuyorum. karga burun, hamster dişler ve bir stark'ın sahip olabileceği derecede beyaz ten. yemin ediyorum nate kız arkadaşı lola'dan daha güzel. lola demişken aklıma ıvy'imiz geldi. bu bölüm ortalarda yoktu ama adından çok söz edildi. gerçek aşkım lily'nin entrika sahalarına geri döndüğünü görmek beni sevindirdi-üstelik yine illegal yollardan-ama galiba ben bu sefer ıvy'i tutuyorum. galiba onun bizim ergen beşli ve onların arasındaki crosslara katılmaması(gerçi nate ve dan ile birer öpüşmesi oldu ama)ilerleyen zamanlarda senaryoda tıkanıklığa sebep olacak ama ben buna da bir çözüm bulunacağını düşünüyorum.


chuck-blair-dan cephesinde ise bazı sıkıntılarım var. chuck'ın blair'in çeyiz parasını ödemesi tamam hoş bir jestti ama bilmiyorum bana biraz durumu kurtarma çabası gibi geldi. ayrıca umarım yarım sezondur dizini ana konusu olan blair&louis evliliği de böyle basit bitmez, boşanmanın ardından monaco team'den bir atak bekliyorum ben. dan ve blair'in de öyle ucuz ucuz takılması hiç hoş değil. gerçi böyle söylüyorum ama ben artık chuck ve blair barışsın istemiyorum onların miladı doldu benim için. üstelik chuck, blair tarafından bu şekilde terk edilmeyi çoktan hak etti. her fırsatta bulduğu dünya çirkini mendabur kızlara aşık olarak çok zarar verdi bu ilişkiye blair'ı satmasından bahsetmiyorum bile-tabii ben blair'ı otel karşılığında satmasını sevmiştim chuck'ın o zamanlar büründüğü düzgün adam imajını kurtararak onun hala dark side sınırları içerisinde ikamet ettiğini göstermişti- sonra jenny ile blair'i aldatması zaten kırılma noktasıydı. neyse benim chuck ile ilgili önerim uyarlandığı kitap serisine sadık kalınarak chuck'ın eşcinsel bir erkek arkadaş bulmasıdır. belki de dizi tarihinde ikinci chris keller-tobias beecher vakası olurlar.


daha yayınlanmayan 20. bölümden ağır spoiler içeren bu resimde de diana ile chuck'ın yüzleştiğini görüyoruz. bu da diana'nın chuck'ın annesi olduğu yönündeki şüphelerimi destekliyor. açıkçası eğer tahmin ettiğim gibiyse bence senaryo değişimine gidildi ve bu hiç iyi olmadı. bence elizabeth fisher gerçekten chuck'ın annesiydi, üstelik daha çok benziyordu chuck'a. diana bence aynı bart bass'a benziyor. neyse bekleyip göreceğiz. haa bir de gossip girl'e bu saçmaladıkları son iki bölümden sonra temponun eskiye döneceğini umduğum sezon finali öncesi başarılı 4 bölüm ve geçmiş sezon finallerini aratmayacak bir sezon finali diliyorum.
bu arada georgina nerede? monaca team onu öldürüp bir yere gömdü galiba. gerçi georgina bu gömülmüşse bile ölmemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder