15 Mart 2012 Perşembe

bir devrin sonu: the YASARANS out



reşat yaşaran, sen ki lord voldemort'a olan benzerliğinle gönüllerde taht kurmuştun bu hallere düşecek adam mıydın? artık inandırıcılığını kaybeden fatmagül'e ve triplerini çekemediğim bık bık kerim'e yenildin. ama o şeytanın avukatı münir'in kafasında bir şeyler varmış ya kim bilir ne dolaplar dönecek yine? bu çöküşünde sevgili eşin perihan'ın da payı var evet ama bence o kadın klasını koruyup kendine yakışanı yaptı, ona hiç kızma canım tamam mı?




şimdi itiraf edeyim ben bu yasaran boys'u seviyorum. tamam yaptıkları çok kötü bir şey ama aynısını adnan ziyagil tek aşkım bihter'e yaptığında sesiniz soluğunuz çıkmadı. ayrıca kerim'in de en az bunlar kadar suçlu olduğunu düşünüyorum. neyse bunlar çok derin çok sofistike konular boş verelim. iğrenç bir suç işledikleri için senarist ablaların, yasaran boys'u bilerek sempatik yaptıklarını düşünüyorum. bence içten içe onlarda seviyor bu çocukları (ama vural'ı sevmiyorlardı zaten ezik, reytingi olmayan bir karakterdi).


bak erdoğan yasaran kaçarken bile şıklığından ödün vermiyor. ucu birleşik atkısını beğendim. erdoğan yaşaran forever. ayrıca ben bu yasaran boys'un çok şanslı olduğunu düşünüyorum. ıssız köhne bir kulübede kapılarını acayip güzel bir kız çaldı. bak demedi demeyin senarist ablalar bu kızı da çok sevecek. böyle ilginç tipleri sever onlar (bknz: hacer ovacik).
sonuca gelirsek ben finalden önce yaşaranların bir kez daha kazanacağını düşünüyorum. hayır finale kadar böyle gitmez kesin bir atraksiyon olacak. hacer ovacık fenomeni de gider bir süre daha. öbür kocası filan çıktı, zaten kim bilir geçmişinde başka ne pislikler var. mustafa'nın bir süre komada filan kalacağını düşünüyorum yaprak dökümü oğuz ayhan style (zaten ikisini de aynı rahatsız edici ses konuşuyor).
ama şunlar olursa mesela; kerimde suçlu bulunup hapse girer ve her şeyi başlatan olarak erdoğan yaşaran'ın da çocukken tecavüze uğradığı final bölümünde ortaya çıkarsa dizi benden tam not alır işte!

1 yorum:

  1. kerim suçlu bulunursa ben o zaman derim ki beni o kadar zaman niye ağlattınız yöreoğulları? yalnız erdoğan'cığımın dudağına ne olmuş o pis kerim mi vurdu yoksa?

    YanıtlaSil