11 Mart 2012 Pazar

absürt dramın kralı: adını feriha koydum


evet bu mutlu sahne hepimizi ekrana kilitlemişti. feriha emeline ulaşmış emirle nikahıyla bütün yalanlarının mükafatını almıştı. aslında ferihanın radikalliği burada başlamamıştı. adını feriha koydum hep absürttü. korayla gülsümün evlenmesi, cansunun psikotik bozuklukları, ferihada olmayan şiveye sahip olan ikizi mehmet ve onun mukaddes çakması karısı seher, captain black levent ve handenin öpüşmesi, kötülükte diğer dizilerin villainsleriyle başarıyla yarışan sanem hanım hepsi hepsi çok büyük bir hayal gücünün eseri. dizideki çift kombinasyonlarının sınırı yok. yani en son ferihanın babasıyla captain black leventin annesi NEVBAHAR hanımı yapacaklar diye korkuyorum. zaten bu kapıcı ailesindeki şansla adam angela merkelle evlenmezse şaşarım. nice arkadaşlarım bu yukarıda paylaştığım nikah sahnesi yüzünden bir kapıcı kızı düğününe daha tahammül edemeyip diziyi bıraksalarda ben yapamam yapmam.
ferihayla emirin ayrıymış gibi yapıp evlendiklerini saklaması çok sıkmıştı. evet düşünüyordum. nice tabuları yıkıp kafaları çekip çekip bizi her cuma dawn eden dizi ekibi bize ne hazırlıyordu? iyi ki de fazla uzatmadılar ve bu hafta ardı ardına bombaları patlattılar.
birinci bomba sanem-bülent ikilisinin yakınlaşmasıydı. sanem hanımın cazibesine dayanmak mümkün değil, lakin bülent biraz çelimsiz. neyse sanem hanımın öldürdüğü rahmetli kocasından iyi yine.
ikinci bomba emire gelen hamilelik sürpriziydi. bu eski yöntemin hala tuttuğunu görmek beni mutlu etmedi değil (sonuçta hepimiz bu numarayla jönle evlenen kötü kadınları izleyerek büyüdük).
dizinin absürtlüğünü konuşturan üçüncü bomba ise gülsümün saçlarını SARIya boyatması. hande belki ferihaya karşı emir skorunu kaybetmiş olabilir ama gülsümün pek şansı olduğunu sanmıyorum zira feriha yol yordam biliyordu. gerçi gülsümünde yatak performansının ne kadar ateşli olduğunu gördük.
dördüncü ve son bombamız ise en muhteşem olanı, cansunun emir ve ferihayı fare zehiriyle zehirlediği sahneydi. hayır bundan ötesi yok. harikaydı. cansudan tiksiniyorum kesinlikle ama dizinin sektörümüzdeki yeri konusunda önemli bir yer tuttuğunu düşünüyorum.
umarım adını feriha koydum böyle gider. her bölüm bizi saçmalamalarıyla biraz daha hayran bırakır. tabi bu artan atraction durumunun yalan dünyayla çok alakası varda neyse orası bizi aşar.

2 yorum: