14 Mart 2012 Çarşamba

stil yargılaması: adam levine


ah adam ah. nasıl da baykuş gibi bakıyorsun burada. ama öyle iddialı iddialı giyinirken bilmeliydin buralara düşeceğini. tamam hoş çocuksun sevgilin anna vyalitsyna çok güzel, e kabul ediyorum tarzında iyi (gerçi seni genelde üstsüz görmeye alışkınız). ama bakacaz dur duuur!


öncelikle bu kıyafetinle ilgili söylemeliyim ki en sevdiğim halin bu. kot ceketininin kollarını kıvırman harika olmuş, ben de yapıyorum bunu. sana kim akıl verdi bilmiyorum ama ben sadece yakışıklı olmayıp zeki de olduğum için kendim akıl ettim. umarım sen de öylesindir. zira sevgili anne vyalitsyna da söylemiş olabilir o ne dese kabulümüz. neyse, hayret ki bu sefer o dar taşlanmış jeanlerinden giymemişsin. ama bu da iyi olmuş. her türlüsüne sahip olduğun siyah botlardan birini çekmişsin altına oda hoş. ama bir ayrıntı gözümü bozdu. biliyorum o zincirleri çok seviyorsun ama zaten yeterince rocker ayrıntıya sahipsin.


bak yine o zincir orada. neyse sende 2009 da başlayan oduncu gömleği furyasına katılmışsın görüyorum ki. gerçi temsil ettiğin tarz gereği bunu yapman gerek evet. kırmızı tonları iyi seçim. beyaz tenli olup siyah saçlıysan eğer kırmızı senin kurtarıcındır demektir. gerisi aynı zaten neredeyse bacak kıllarını bile belli edecek skinny jeansın (skinny candır), siyah botlarından biri (dr. martens mi o göremiyorum) ve deri ceketin (kesinlikle siyah deri ceket kullanmalısın belki kırmızı ama kahve mahve yalan, sakın ha) bir önceki kadar olmasa da burada da iyisin.


burada sana bayıldım işte benim görmek istediğim bu. iki farklı tarzı ne kadar güzel harmanlamışsın. pilesiz dar paça kumaş pantolonun ve üstündeki feminen ayrıntılı deri ceketin çohoş. zannediyorum klasik ayakkabı giymişsin, brava o ayakların yaz kış bot dışında bir şey gördü. anne nın üstünde ki de çok güzel ve görüyorum ki paça kıvırma tikini kıza da bulaştırmışsın.


burada bahsedilecek çok bir şey yok. toptancıdan 2 çuvalını 3 liraya aldığın beyaz tişörtlerinden birini giymişsin, elinde o artık 'yeni bir buluş' olmayan farklı hırkalarından var. ama gözlüğün çok iyi, baya baya iyi. anne her zaman ki gibi çok güzelsin aşkım.


ve finali chuck bass gibi yapıyorsun adam levine (gerçi chuck desenli kravatları tercih eder ama olsun). burada pek senin tarzın değil canım. ne oldu sana? ama tabi grammy ödüllerinde rocker fucker giyinmen hoş karşılanmazdı. olsun bu da yakışmış be abi. kısacası yargılamadan iyi not aldın. konumuz adam olsa da anne da çok şık be, yok yok ben bu çifti seviyorum.

4 yorum:

  1. adam yakışıklı değil ama sırf doğru seçtiği kıyafetlerle seksiliği almış götürmüş.ayrıca, anna son fotoda çıplak bunu niye söylemiyorsun?

    xoxo trossy

    YanıtlaSil
  2. kızın adı anne miş arkadaşlar özür diliyoruz

    YanıtlaSil
  3. ANNE için teşekkürler yine ezbere yazmışım pöf

    YanıtlaSil
  4. büyük bi başarı gösterip soyadını doğru yazmam alkışlanmamış ama

    YanıtlaSil