12 Mart 2012 Pazartesi

en başarısız good cop ebe nine



yok iyilik dürüstlük timsali yok ilaçlarıyla her derde derman... zaten senin temsil ettiğin karşıt karakter tipine hep gıcık olmuşumdur. (bknz. fikret tekin, kerpeten ali, şule saylan, jack shephard, matmazel deniz de courton, sami tekinoğlu, rufus humphrey, doctore...) samimiyetten uzak triplerin, doğru yoldan şaşmama azmin, hepsi yalanmış hepsi. en sonunda nasıl azgın bir virgin olduğun ortaya çıktı ya seni çikin seni.



şu en yukarıda ki resimde de bermuda şortunla, mobiletinle çok iticisin. bu iticiliğin senarist ablalarında dikkatini çekmiş ki seni o kadar karikatürize o kadar saçma bir hala getirdiler ki ben çok memnunum. bir kere her olayda elin ayağın tutmuyor ya hem bayılıyorum hem de sinirleniyorum. SANA NE demek istiyorum. sonra her şeyde toplumsal mesaj vermesen olmaz sanki. sonra siyah gelinlik giymek istemeler, şiirlere tapmalar.. yapılan kötülüğe kötülükle cevap vermeyi de kınıyorsun ya mukom hacer ovacığın geçmişini gazetelere verdi diye ne nutuk çekmiştin hatırlar mısın? elbette verecek o senin gibi herkes bana iyi desin diye uğraşmıyor. çekincen senin de kirli bir geçmişinin olması mı acaba? zaten bir kısmı ortaya çıktı kerimi babasından uzaklaştırmışsınız, çocuğu mallanmalar o rahmetli ananla, pembe dizilerde baş kötülerin yaptığı gibi mektupları saklamalar filan.. sen yat kalk dua et geçmişin ortaya çıkmadan kendine bir kapı buldun da o dul avukata sebeplendin.

sen karşıt karakterlerden en sinir olduğumsun, matmazel de courtonun nihalin annesi inci ziyagilin katili olduğundan çok emin olmama rağmen ona bile saygım vardı ama sana hiç yok. fatmagülün suçu ne gibi erdoğan yaşaran, mukaddes ketenci ve hacer ovacık gibi mükemmel karakterleri barındıran bir dizide işin ne bilmiyor ve anlamıyorum. ayrıca mukomu merdivenlerden ittiğini de unutmadım pis aptal.

1 yorum: