11 Aralık 2012 Salı

upper east sideda kan gövdeyi götürürken




upper east side da son thanksgiving de 'olaylar olaylar' niteliğindeydi. chuck-blair ittifakı uzun zamandan beri eksikliğini hissettiğimiz bir şeydi. bart bass'ın da azılı bir katil olduğunu öğrenmemiz iyi oldu. adam birisine doğru yürümeye başlayınca ödüm kopuyor öldürecek diye.
lily'nin sonunda gerçekleri görmesine sevindim doğrusu. eva braun rolüne çok yakışmıştı ama yine de.
bart eli kanlı bir katil. bir o kalmıştı gerçekten.
rufus tabii ki hayır konserine gidecekti çünkü yakasında iki koca gül işli siyah gömleğiyle başka bir yere gidemezdi.
sage ve steven'ı yeniden görmek beni sevindirmedi. galiba sage biraz daha kalacak. steven'ı bilemem ama onu son görüşümüz olabilir bu bölüm.
ivy ile william yoktular bu bölüm. zaten william biraz uzaklaşmamız gerek demişti. 9.bölümde ise ivy, serena, blair ve chuck'ın ortak sahneleri var. serena, blair ve chuck ivy'e smackdownmı yapıyor yoksa dördü bir entrika mı çeviriyor bilemiyoruz ancak benim tahminim birlikte bir entrika çeviriyor oldukları çünkü ivy'i son sezonun kötüsü ilan ederek seriyi bitireceklerini sanmıyorum.
nate'in köşeye sıkıştırılması ise biraz zorlama olmuş. hadi sona geliyoruz ona da bir hikaye verelim finale doğru gibisinden olmuş.
georgina desen yine rolünün gereklerini başarı ile yerine getirdi bu bölüm. tanrısal karakterliği oldukça başarılı ve zevk verici.
blair'e gelirsek eğer uzun zamandır başı dertten kurtulmadığı için tanrısal karakterliğe ara vermişti bizim kız. ancak bu bölüm iş olaylarını biraz düzene soktuğu için diğer karakterlere yön vermeye başladı yeniden.
chuck ise resmen ebeveyn travması yaşıyor. önce annesinin kendisini doğururken öldüğünü düşünüyordu sonra babasının ölüm numarası yüzünden onuda kaybettiğini düşündü. ondan sonra öldü sandığı annesi ortaya çıktı ve annesi onu amcasıyla bir olup dolandırdı çünkü amcasına aşıktı. daha sonra arkadaşının olgun sevgilisinin onun gerçek annesi olduğu yalanı ile kafası karıştı. pek süre geçmeden gerçek annesinin amcasıyla birlikte kendisini dolandıran kadın olduğunu öğrendi bununla birlikte bir sürede amcasının gerçek babası olduğunu düşünmeye başladı vee en sonunda öldü sandığı yasal babasının gerçek babası olduğunu ve onun yaşadığını öğrendi. şimdi ise yaşadığını ve gerçek babası olduğunu öğrendiği babası onu yok etmeye çalışıyor. ben chuck yerinde olsam çoktan cinnet geçirmiştim.
serenamız ise hayal kırıklıkları ile dolu hayatına yeni bir hayal kırıklığı olarak eklenen dan hezimetiyle baş başa.


son brutus: lonely boy





gossip girl ana karakterleri brutus yapma olayını çok seviyor. ilk iki sezon karakterler pek değişim göstermezken üçüncü sezon nate aşkı için jenny, dördüncü sezon dan aşkı için vanessa, beşinci sezon dan aşkı için serena ve son sezon william aşkı için ivy ile blair aşkı için dan. lonely boy son sezon bütün arkadaşlarına ihanet etti. en sonda serenayı kullandı. ama ben serena hakkındaki olumsuz yazıyı vermesinin sebebinin blair'in steven'ı çağırması ve steven'ın söylediği saçmalıklar olduğunu düşünüyorum. ve bir de işte şimdi onlardan biri oldum muhabbeti yaptı. bence dan zaten içeriye girebilmişti. sadece blair waldorf her zaman chuck bass'ı seçer kuralına katlanamadı. bak danciğim nate bu kuralla senden sezonlar önce tanıştı ve hemen uyum sağladı. her ne kadar tamamen dark side'a geçmiş gibi gözükse de ben dan'in bart'ın teklifini kabul eder gibi yapıp kabul etmeyeceğini düşünüyorum. yine bizimkilere yardımcı olacak yani.

final bölümünde gossip girl kitap serisinin yazarı ve serinin senaristlerinden cecily von ziegesar ve narratorumuz kristen bell de olacaklarmış.  cecily von ziegesar kendisini oynayacakmış. kristen bell'in rolü ise açıklanmamış ikisinden birinin gossip girl olma ihtimali çok yüksek. finalde gossip girl'ün kimliğini öğrenmek iyi mi kötü mü şuan bilmiyorum, nasıl bağlayacaklarına bağlı.
hadi bakalım üç vakte kadar ayrılacağız gossip girl. senden bol gülmeli bol entrikalı ve bol ağlatmalı bir final bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder