4 Aralık 2012 Salı

ivy dickens bir kurt mu yoksa kuzu mu?




finale 3 kala dolu dolu, tam bir gossip girl bölümü izledik. bu bölümün en öne çıkan ismi tabii ki de ivy dickenstı. sezon başında onu neden sevmediğimi düşündüğümü anladım. lily'i çok severim hepiniz bilirsiniz ve galiba ben ivy ona saldırdığı için kendimi ondan nefret etmeye programlamıştım. ancak ben geldiği ilk günden beri ivy'i seviyordum. bu mekanizma daha fazla çalışmadı ve bir kaç bölümdür ivy'e kollarımı açtım biliyorsunuz. üstelik ben ivy'nin neden lily'e kötülük yaptığını da biliyorum. zavallım en başından beri bizimkileri seviyordu. lily'e de bir bölüm 'tek istediğim senin sevgini tekrar geri kazanmak' demişti, lolaya da 'van der woodsenler benim için aile tanımına uyan tek insanlar' demişti. sevginin karşısında gelen sevgisizliğe tepki olarak yapılan kötülükleri bilirim ve hiçte kurt kötülükleri değildir. ivy dickens bir kuzudur ancak tabii ki siyah kuzudur. üstelik hepimizin anladığı üzere ivy, william tarafından da kullanılıyor bu da finalde ivy'nin bizimkilerin tarafına geçeceğini gösterir. salak rufus sayesinde kanıtları da kaybettik nasıl olsa. bu arada bart bass tam bir ulukurt, sauron. lily'nin kocasına dönmesini desteklemiştim ama artık bart'ın geri geldiği cehenneme dönmesi gerek.




veeee sonunda blairciğim başarılı oldu. üstelik serenayla da barıştılar. tek sıkıcı konu chuck'ın onu yeniden yarı yolda bırakması. çok üzülüyorum onlar için hele hele 9.bölüm fragmanını izledikten sonra-spoiler vermeyeceğim-. bu arada blair kendi tasarladığı kıyafetleri sergileme gecesinde dünyanın en şık kadını olabilir. sizinde yukarıda görebileceğiniz gibi harikaydı. en beğendiğim tarzlardan biri olan saçını tek tarafta toplaması da çok yakışmış.





çok seviniyordum bunların tekrar bir arada olmasına ama dan'in serena bölümünü yazmak için yaptığını öğrenmek biraz üzücü oldu. ama ben dan'e hiç kızamıyorum nedense. gerçi mantıklı düşününce çok damdan düşer gibi olmuştu bu aşkın yeniden alevlenmesi. bu kadar hızlı olması gerçek olmadığının kanıtıydı. dan'e kızamasam da serena'nın çok mutlu olmasını istiyorum, onu harcatmam söyleyeyim.


finale 3 kala çok iyi bir bölüm sundular bize. kalan son 3 bölüm daha iyi olacak eminim.

1 yorum:

  1. cnbce de takip ediyorum diziyi. haliyle daha 1. bölümü izledim.italya kısımları güzeldi, serenanın trende sızmş hali de. serenanın messed up hallerini seviyorum.(tüm yaz naptı allasen?) dan in saçları sinirlerimi bozdu(galata mavra'da takılan tiplere dönmüş)serenanın sarı elbisesine,cool sevgilisine bayıldım blair &chuck itici gelmeye başladı.ivy ise iyi düşünülmüş bi karakter.feel good movie nin tv karşılığı bu dizi izlerken kafa dağıttırıyo; 10 sene daha yayınlansa da izlesek...
    bu arada kuzey güney son bölüm yazını merakla bekliyorum bekletme(nolur)

    YanıtlaSil