20 Ekim 2012 Cumartesi

serum niteliğinde bir gossip girl


MÜGE ANLI DA KAYIP AKRABASINI BULANLAR



sonunda bizi fazla bekletmeden kıvama geldi gossip girl. kıyafetler açısından da olaylar açısından da mükemmel bir bölümdü. özlediğim tatları aldım resmen.
gossip girlün en sevdiğim oyunlarından olan ana karakterlerin hayatlarına farklı yollardan giren insanların akraba çıkması, daha öncekilere selam niteliğinde bu bölümde de karşımızdaydı. sage'in steven'ın kızı olması çok  iyiydi. ben serena'nın son düşmanının steven'ın kız kardeşi olacağını okumuştum hatta bunu sizinle paylaşmıştım. ama kızı olduğu için durum çok daha eğlenceli oldu şimdi. bu arada sage davetlerde kıyafet tarzı olarak vanessa'nın boşluğunu dolduruyor. renk seçiminden giydiklerinin tarzına en az vanessa paçozu kadar taşralı.


YENİ CONSTANCE STİLİ




bu arada constanceın kıyafet tarzı blair ve jennyden sonra baya değişmiş. blairciğim o muhteşem modern anneanne çizgileri ve jennynin edward scissorhands tarzı unutulmuş. biraz hippilik ve kot ceketin geri dönüşü görülüyor. blairin saç bantlarının yerini şapkalar almış. herhalde jennynin daha sonraki dönemlerin kraliçesi olmasından o kravatları kıyafetin üstüne takmalar hala constance duvarlarını yasa boğuyor.


QUEEN BEE GERİ DÖNDÜ



işte ya özlediğim tatlardan biri daha. blair ve mean girlsün çevirdiği entrikalara hasret kalmışım resmen. üstelik sonunda blair doğru düzgün bir şeyler giydi. 5.sezondan beri kızı penyeciden giydiriyorlar resmen. blairin soft anneanne tarzı daha da softlaşmış ve sokakta giyilebilir hale gelmiş. lisedeyken giydikleri sokakta giyilmeyecek kadar sofistikeydi ama giyiyordu bir tanem. üstelik yakışıyordu da cancağızıma. eski şaşalı kıyafetli günlerini bize hatırlattığı için çok iyi bir bölümdü.

OKUMAKLA ADAM OLUNMUYOR



ve nelly yuki. geri dönüşü muhteşem oldu. olgunlaşmış ama hala outsiderlığını üzerinden atamamış. madem o kadar yale mezunusun filan artık bizimkilerin arasına giremedim diye hayıflanma. başkalarını da kışkırtma. işte şimdi bir yerlere gelmiş blairi alt etmek istiyor. buradan ne çıkarabiliriz? bazı insanlar bazı şeyleri gerçekten hak etmezler, çünkü ellerine aldıklarından onu vermeyenlerden daha kötü insanlar olurlar. nelly yuki de ki durumda bu. ancak ben özlemişim onu final sezonunda görmek iyi geldi. haa bir de poppy lifton vardı. onun nasıl georgina'nın tuzaklarından kurtulduğuna bir açıklık getirilmedi. üstelik boş bir bölüm hikayesi için gelmiş. onun yerine blair'in karşı tasarımcısı duchess beaton olabilirdi. onun blairden intikam almak için daha çok sebebi var. pardon duchess dememeliydim, blairciğim sayesinde artık duchess değil. hatta bir beaton bile değil. ahah kadının adı yok. blair adını bir şey koysun.



GOSSIP GIRL HİPSTER'IN YOLU



her zaman oldukça eğlenceli bir ikili olan dan ve georgina gayet komikler bence. georgina ile nate de danin kitabı sayesinde yakınlaşacak belli oldu. bu arada georgina regular oldu ya, direk 'and michelle trachtenberg as georgina sparks' olarak girmiş jeneriğe vay be dedim. ben size dan hipster olacak dedim mi demedim mi? bakın şimdide hipsterların geniş yakalı tişörtlerden sonraki vazgeçilmezi kısa kollu gömlekle karşımıza çıkıyor. ancak burada bir hata yapmış. önemli bir ayrıntı onu hipsterlık yolundan ayırmış. eğer kısa kollu gömlek giyiyorsan dan, gömleğin kollarının dar olması gerek yoksa sınıfta kız öğrencilere sapıklık yapan öğretmenler gibi gözükürsün-ki ikisi de linç edilme sebebi-. georgina desen ne kadar sevsem de şu stradivarius kızı imajından kurtulamadı. ilk çıktığından beri resmen stradivarius kataloğundan giyiniyor. üstelik her sezon değişen bir kaç küçük ayrıntıya da uyum sağlıyor yani. ve bakamıyorum batik desenli kot ha georgina?

nate'in milf tutkusunun pedofiliye dönüştüğü, chuck'ın babasıyla ilgili problemlerinin ve amira'nın sıktığı, ivy-rufus ilişkisinin hiç ortalarda olmadığı bölümün mükemmel yanları ise blair'in entrikaları, serena'nın üvey anne oluşu ve dan-georgina diyaloglarıydı. ama ben çok eğlendim genel olarak. görsel ve entrikasal açıdan.

KAMU FONU

bunları paylaşmazsam öleceğim:

blair-chuck düğünü, ancak chuck düğünden sonra tutuklanıyormuş



serena-dan düğünü, danin yüzü çok bet ve serenanın dore gelinliği bana doreyi sevdirecek cinsten



jenny ve eric'in dönüşü-çok mutluyum-eğer serena ve dan'in düğünü için dönüyorlarsa jenny, serena'nın gelinliğini sabote etmek için altın sarısı giyinmiş. tam jennylik ve onu çok özledim.



kötü haber juliet sharp da finalde



vee boyu küçük etkisi büyük sürpriz blair ve chuck'ın oğlu


galiba bitmesine dayanamayacağım, ne olur bitme ufak tefek reytinglere kızıp bitme..



1 yorum:

  1. Blair ve chuck ın oğlu olduğunu yazmasanız bile o kadar belli ettiriyorki kendini:):):) blair ve chuck ın düğün görüntüsüde mükemmel görünüyor:) ( blair ın mavi kıyafeti dışında!)

    YanıtlaSil