28 Mayıs 2012 Pazartesi

kükremeyi duydunuz mu?


evet hepimiz kükremeyi duyduk değil mi?
hiç bir lannister beni yanıltmadı sevenlerim. 'BLACKWATER' bölümünün ardından tek diyebileceğim mükemmeldi. sahnelerde baya iyiydi ama beni esas kendine çeken, esas zevkten dört köşe yapan diyaloglardı. karakterlerin hepsine bu bölüm mükemmel replikler yazmışlar. özellikle her zaman mükemmel diyalog konusunda öne sürdükleri CERSEI im ayrıca harikaydı bu bölüm. SANSA ile olan ilişkisinin gerilimi, çekiciliği tavan yapmış durumda. annesinin erken kaybına yaptığı sürekli göndermelerde onun insani yanını ortaya çıkardığı için belden aşağı vuruyor, ona kızanlar ona acıyor. üstelik SHAE nın da nereli olduğunu aksanını çözerek bulan tek kişi de o oldu. savaşa gönderme yapan altın zırh tarzındaki büstiyerinden bahsetmiyorum bile.


küçük SANSA yı nasılda kandırdı STANNIS in kollarına gidicem diye? o geri zekalı ezik baratheon da aptal kızıl rahibesinin gazına kurban gitti. sen kim a aptal STANNIS lannisterlarla uğraşmak kim. yalnız en son iron throne da ki CERSEı ve küçük oğlunun sahnesi çok iyiydi. her asil kraliçe gibi oda oğluna ve kendisine zehir içirip, o barbarların eline sağ yakalanmayacaktı, ama tabii ki büyük aslanın kükremesi gelene kadar.


sevgili TYRION tahmin edildiği gibi savaşta büyük kahramanlık gösterdi. sevgili yapımcılar belki de bunun şaşırtıcı olduğunu düşünüyorlar ama ben artık impin'in bu yüceltilmelerine alıştım. gene de eskisi kadar olmasa da seni seviyorum half man.          

JOFFREY kaçarak, o kız yüzlü LANCEL de iki dakika savaşarak onlar hakkındaki düşüncelerimi bana yedirtmediler. ama bir ara kız yüzlü lannister savaşta ikinci dakikaya geçince ne oldu buna dedim ama hemen kaçtı zaten.


çılgınateş sahnesine diyeceğim yok tabii ki.. STANNIS kara büyücüsünün o saçma dumanları nerede ha? ahahah.




veee sevgili LORD TYWIN ile LORAS ı da finalde görmek çok iyiydi. açıkcası ben CERSEI ve TYRION un kendi çabaları ile savaşı atlatacağını sanıyordum. yeneceklerini biliyordum da TYWIN ve LORAS ın geleceğini düşünememiştim. aslında  BAELISH in büyük aslanın yanına gitmesinden ve tyrell hanesinin sahip olduğu adamlardan bahsetmesinden anlamalıydık. LORAS ın da RENLY nin intikamını alması iyi oldu. şimdi artık CERSEI  ve MARGAERY entrikanın dibine vuracak belli oldu.
neyse sezon finali öncesi çok iyi bölümdü. size sezon finalinin promosunun linkini vererek ayrılıyorum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder