17 Mayıs 2012 Perşembe

kuzey güney de iddialı gelişmeler


öncelikle burak çatalcalı karakterine bayıldığımı söylemeliyim. düşünülmüş bir karakter olmuş, dolu dolu geldi. zeynep gibi FOS değil belli. senarist ablalarımızın diğer dizilerinden farklı temalar işledikleri kuzey güney de şimdi de ensest söz konusu. banu sinaner'in deliliğinin benim için bir anlamı var artık. gereksiz olduğunu düşünmüyor, geçen bölüm venüs'ün ona ettiği 'hiç mutlu olamayacaksın' bedduasına attığım smsler için kendisinden özür diliyorum(hala sevmiyorum kendisini o ayrı).


sinanerlerden hoşlanmadığımı çok dile getirdim. ama ben galiba sadece banu sinaner'den hoşlanmıyorum. barış hakmen'i sevdiğimi biliyorsunuz, saçlarını topuz yapmaya başladığından beri venüs'ü de sevmeye başladım. ama en tehlikelisi ebru sinaner'e karşı inanılmaz bir hayranlığım, takıntım olmaya başladı. onsuz bir kuzey güney düşünemiyorum. sanırım bu hayranlığım da sinanerler tekinoğullarına gittiği gece VİSKİ yi telaffuz edişinin payı çok. neyse gayrimeşru ilişkilerden doğan çocuklar zaten zengin hayatının bir ritüeli. bu yüzden sinanerler tezimi çürütüp gerçek zenginlerden olduklarını kanıtladılar. ensest ise burada daha yumuşak işlenip birbirlerinin kardeşi olduklarını bilmeden banu sinaner ve burak çatalcalı'yı birleştirmiş. bu da sofistike ve işin dram boyutunu arttıran iddialı bir hikaye olmuş.


dizimizin muhteşem yüzyıl'a gönderme niteliğindeki KUZEY VE HAREMİ kısmına bakarsak en önemsizinden başlıyorum.
zeynep:


bu nasıl bir fesatlık, ben görmedim böyle bir şey hayatımda. mukaddes'i ferhunde'yi geçti resmen. sen nasıl hem cemre'nin evinde kalıp hem onun kuyusunu kazarsın iğrenç pislik? kuzey'in yanında yok o bu gece gelmezler, barışlalar ondan sonra gülten hanım reisimize cemre'den yakınmalar.. bir dur bir dinlen! aa kalabalık olan senden iğrenenler grubunu çoğaltma. kuzey'i de kaşla göz arasında yatağa attın zaten. bir de annen çıktı piyasaya. pısırık baban, deli halan ve şimdi de modernizmin özentili bir temsilcisi gibi gözüken anan. senden bıktım, BIKTIM!

simay:


bu yara bere içindeki yüzünle bile çok güzelsin aşkımm.. nasıl yine cinliğini gösterdin ferhat çüksüzünün oyununa gelmedin. eminim ki sen yakında ferhat'ın bu aşırı özel durumunu da öğrenir bunu kendi lehine göre kullanmayı bilirsin. sana güvenim sonsuz ferhat cücesinden kendini de kuzey'i de sen kurtaracaksın eminim. yolun açık olsun daffy duck dudaklım benim.

vee haremin hürrem sultan'ı cemre:


işte böyle şeyler görmek istiyoruz senarist ablalar. cemre nasıl kışkırtıyor barış ile kuzey malını. mükemmel. bölümlerce ezdirdiğiniz yeter-gerçi bu aşk acısı ona bir hayran kitlesi kazandırdı ama ben ilk günden beri cemreciyim-cemre'nin yapabileceklerini görelim artık. bilmiyorum olur mu ama ben cemre/barış crossundan çok memnunum umarım daha ilerilere giderde banu sinaner ve artık dertleri gerçekten boyundan büyük olan güney'den intikamını alır. kuzey de çatlar, o paçoz zeynep'i seçtiği için kafasını dağlara taşlara vurur inşallah.

CAN ÇIKAR HUY ÇIKMAZ: daha önce artık kuzeyci olmadığımı güney'in tarafına geçtiğimi söylemiştim. yanılmışım güneyci olamıyorum. ama tam olarakta tekrar kuzeyci değilim kuzey'e geri dönmem için zeynep'i merdivenlerden filan itmesi lazım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder