23 Şubat 2012 Perşembe

neden chuck bass? neden dan humphrey?

CHUCK BASS


aslında bu fotoğraf bile neden chuck bass olduğunu anlatıyor. bu ateş, bu tutku, bu karanlık çekim başka hangi çiftte var? ikisinin de birbirinden derin karakterleri bu aşkı ölümsüz yapan şey tabi ki de. araya nate archibald, carter baizen, lord marcus beaton, prens louis grimaldi, jack bass, dan humphrey, eva coupeau, raina thorpe, vanessa abrams ve jenny humphrey girse de yılmadılar. birbirlerine karşı olan aşkları hiç bitmedi. ben daha 1.sezonun 3.bölümünde serenanın rehabilitasyona erici ziyarete giderken ki fotoğrafını çekip onu tehdit etmeyi düşündükleri an anlamıştım aralarında bir şey olacağını. yapımcılarda chuck-blair reytinginden o kadar memnun ki hala sürdürmekteler. sonuç olarak chuck-blair tam birbiri için be.
                                                                  
                                                DAN HUMPHREY


neden dan humphrey dersek eğer buna cevabım çekimi değerlendirmek olur. çoğunuz artık işlerin sarpa sardığını, konu bulamadıklarını düşünüyor olabilirsiniz ama ben 1.sezon 4.bölümde blair ve dan in ilk dertleştikleri an tahmin etmiştim ileride bir şey olacağını. ama dan in düğünde patlattığı video olayına kızgınım bilinsin bu. şimdi işin maddi boyutlarına gelirsek. dan-blair ikilisinin nate-real charlie ikilisinden hatta fake charlie/real ıvy olayından bile daha çok reyting aldığı kesin serena dan bahsetmiyorum bile (5.sezonda guest starring kategorsinde de kendisi). sonuç olarak dan-blair tam istenen ironi be.
                                                  BENCE HANGİSİ?

aslında hangisi bilmiyorum. iki kombini de seviyorum. bu yüzden üçlü bir ilişki yaşamaları taraftarıyım. blair için biraz yorucu olur ama napalım.
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder