20 Ekim 2013 Pazar

gerçek yoko ono nerede glee?



ve glee yeni sezona başladı. kötü bir yaz geçiren glee ve glee sevenler iki bölümlük sezon prömiyerini çok sevmiş. benim de bazı hazırladıklarım var ancak önce duyurular...
puck, mercedes ve mike chang bu sezon regular değiller. zaten geçen sezon regular olmaları biraz gereksizdi. hiçbirinin hayatında önemli bir şey olmadı. ancak mercedes'in albüm olayını iyi toparladıklarını düşünüyorum. brittany geçen sezon sonunda duyurulduğu gibi önümüzdeki sezonlarda olmayacaktı zaten. brittany'nin glee'de ki sonunun da oldukça tatlı olduğunu düşünüyorum. sugar motta'da geçen sezon duyurulduğu gibi artık pek yok. ancak bu saydıklarım her an geri konuk oyuncu olarak dönebilirlermiş, dönüyorlar da zaten. sıkıcı bir konu kesin ayrılıklar olması. finn ve cory monteith'in ölümü hakkında quarterback bölümünü izledikten sonra yazacağım. bir diğer kesin ayrılık quinn'in hiç geri dönmeyecek oluşu dedikodusu. dianna agron glee benim ailem dedikçe kızı diziden iyice silmeye çalışıyorlar.
diğer gelişmelerden yazdıkça bahsedeceğim. hepsinin yeri var. ancak giriş fotoğrafımın altına şunu not düşmeden edemeyeceğim. artık resmen blaine'i seviyorum. eski nefretim kalmadı çocuğa. hatta kurt'e hala aşık olmasına üzülüyorum. evlilik teklifinde kurt hem kabul etmesin hem de etsin istedim rezil olmasın diye blaine. bu sırada bütün düşmanları bir arada iyi bir şey için görmek güzeldi. böylece sebastian'ı da görmüş olduk, özlemişiz. blaine'in politik yorumu da hoştu(''rusya hariç''). kurt'ün karakter olarak geldiği nokta blaine'in çok altında. iki prenses karakterin vardı glee birini bok ettin(kurt), öbürünü de elinden kaçırdın(quinn). 


evet daha önce de belirtmiştim. kurt ve rachel'in bu pretty hayatları beni sinir ediyor. üzgünüm ama onlardan boşuna asri hayatın uzantısı bir best friends ikilisi yaratmaya çalışıyorsunuz. olmuyor. geçen sezon hayatlarında hiçbir şey olmadı ama hiçbir şey... santana da onların yanında çürüdü. onu da koca bir 4.sezon kuruttunuz. potansiyeli olan ama değerlendirilmeyen bir üçlü olarak kaldılar orada. mercedes de sırf bu evlilik teklifi sahnesinde ''hunny bunny'' tripleri yapmaya gelmiş. neyse ben bir karar verdim ve uygulamaya çalışacağım. artık rachel'ı seviyorum. lea michele'den baya bir şeyler gitmiş. belli yani bakışından. bu yüzden funny girl olmasına sevindim. santana'nın reklam filmi de çok güzeldi. zaten beatles part 1 coverlar dışında skeç gibiydi. ancak beatles part 2 baya güzel bölümdü.


gözlerimi devire devire izlediğim sahneler da dani ayısının çıktığı sahneler. santana'yı harcıyorlar matmazel... üff bu ne ya? tam bir korku filmi. düdük gibi hırkayı giydirmişler bir de. hele hele o boydan gördüğümüz sahnede yaklaşık dört santana yapan bacaklarını gördüğümde kusmak istedim.


ve rapunzel saçlarıyla sam. yine alabalık dudağa layık değil ama penny'i sevdim. zaten yeni karakterler dani dışında güzel olmuş. sam ile penny'nin sahneleri oldukça eğlenceliydi. kimseler fark etmedi ama sam dizinin lokomotiflerinden oldu. rachel, kurt, santana, blaine ve sam resmen diziyi götürüyorlar.



tina'yı günahım kadar sevmem(ki zaten ben günahlarını çok seven bir insanım) ancak böyle bir parça üzülür gibi oldum carrie muamelesine. ama korkmayın hani her kötülüğün içinde bir iyilik olur ya öyle yani. izlerken kahkahalara boğuldum. sam'in, unique'in ve kitty'nin triplerine ve bree'nin saf kötülüğüne vuruldum. dottie'yi zaten ilk çıktığından beri severim. glee eskisi gibi küçük durum komedilerine geri dönüş yapmış pek de güzel olmuş. ''that girl'' olayına gelirsek ise üzgünüm ama tina sen bu iticiliğinle asla en tepede olamazsın. glee that girl sıralamasına girebilirsin ama. 
liste şudur:
1. quinn fabray
2. kurt hummel
3. santana lopez
4. brittany s. pierce
5. kitty wilde
6. rachel berry
8. wade ''unique'' adams
9. tina cohen chang
yani sondasın şekerim. öncelikle daha fabulous olman ve yüzündeki 100 kiloyu atman gerek.
ve böylece neden bu başlığı attığımıza da gelebiliriz. tina için erkeklerin beatles kılığına girdiği sahne tabii ki de hayranlık duyduğum yoko ono'ya bir göndermeydi. ancak glee'nin gerçek yoko ono'su quinn fabray'dir. diğer karakterlerin önünü açmak için yapılan küçük oyunları fark etmedik değil. bakılan eski toplu fotoğraflardan onu kesmek ile adını anmadan herhangi biri gibi yaptıklarından bahsetmekle olmaz bu iş. siz onu silemezsiniz. ama quinn sizi unutabilir. yale'de okuyor ve mükemmel neden hala glee ile uğraşsın. bu arada senaryonun artık çok iyi olmamasını da quinn'e bağlayabilirim. sonuçta dramatik olarak en iyi öyküler ona yazılırdı. her coverı için günlerce düşünüldüğünden bile eminim.



diğerlerine gelirsek ise kitty ve artie beklenmedik bir olay değildi. geçen sezon bunun sinyalleri verilmişti. 4.sezonun 8.bölümüne kadar kitty pek sevmezdim ancak ondan sonra baya baya sevdim. brittany'nin yetimhaneden geldiğini düşündüğü yeni glee üyelerinden en çok kitty'i seviyorum açıkçası. zaten eski üyelere ulaşabilen de bir tek o oldu. puck'tan sonra artie ile de çıkıyor. diğerlerine bakarsak marley dünyanın en bayat dizi karakteri olarak tarihe geçti. jake ile ryder ise ortalıkta damızlık gibi dolaşıyorlar. unique'i zaten önceden biliyoruz ve seviyoruz. şimdi heyecanla boşalan üyelerin yerine gelecek yenileri merak ediyoruz.


gördüğümüze sevindiğimiz birisi olan roz washington esintili bree esti gürledi. çok sevdik çok hoşlandık. pure evil dedik bağrımıza bastık. dottie'ye ipi çekmesi için emir veren kafa hareketi beni büyüledi. bree'nin cheerios'un yeni lideri olmasıyla isterseniz mckinley'in cheerleader geçmişine bir bakalım:
quinn-santana-quinn-becky-santana, becky-quinn(3 dakika)-santana-kitty, brittany , blaine, becky-kitty and now bree.
şöyle diyebilirim: bree santana lopez'i devam ettiren bir karakterdir.

şimdi de coverlara bakalım

5x1'den

''all you need is love'' blaine anderson ve herkesten geliyor



5x2'den ise

''something'' sam evans ve damızlıklar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder