14 Şubat 2013 Perşembe

kuzey güney: repeat after me!




kuzey güney geçen hafta olmadığı gibi bu haftada 1.bölümünün konusunu, farklı kurgu ve senaryoyla çekip izletti bizlere. söylemem gerek ki artık kuzey güney'in ana konularının hiçbirisiyle ilgilenmiyorum. yok infazlar yakılmış yok güney'in suçları hep kardeşi kuzey'in üstüne kalmış hiç umurumda değil. gerçi ben artık kuzey ile güney'in kardeş olma muhabbetini senaristlerin unuttuklarını düşünüyorum. zira hiç bir kardeşlik belirtisi yok aralarında. güney inanılmaz bir şekilde çok kötü oldu. ona haksızlık yapıldığını düşünüyorum kuzey'i yükseltmek için. neyse artık dizide odaklandığım konular yan karakterler ve onların durum komedileri. aynur hanımın kuzey küfür ederken ki ifadesi, gülten hanımın 'alışın bu kalp çarpıntılarına' demesi sonra aynur hanımın, handan hanımın favori hareketi olan ellerini göğüs hizasında birleştirmesi, kısacası handanlaşması mükemmeldi. o kadar eğleniyorum ki o küçük ayrıntılarda ana konu ile ilgili gelişmelerin olduğu sahnelerde çok canım sıkılıyor.


kuzeyden nefret etmemiz için bir sürü sebep daha oldu bu bölüm. tam bir baş belası kuzey, çekilmez insan. demet'e de ayrı sinir oldum. kuzey'in karşısında dikilip 'sana ne be' diyemedi. en güzel tepkiyi yine simayım verdi. kuzey'i kovdu şeref'in evinden aşkım. ve buradan anladık ki simay, şeref'in evini de sahiplenmiş. ben demiştim size.


zenginler kulübünden ise bu hafta cemreyi uğurladık. valla işte uslu durmazsan sonun bu olur. otur işte kıçının üstünde rahat mı battı? şimdi o kolye yüzünden barışla aralarında bir husumet geçecek hapislere de düşeceksin. manyağın biri-olmadığı halde-ferhat'ın katili benim dedi ya şimdi kuzey çıkacak sen gireceksin içeri. sırayla kör olup birbirlerini bulamayan mıymıntı aşıklar gibi olacaksınız. güney ile melda yalgın'a bakarsak eğer(melda'nın da soyadını yalgan zannediyordum bu bölüme kadar) birden tepeden inme olan bu ilişki çok garip ancak melda yalgın ile ilgili her şeyi çok seviyorum ve o karakterde bana komik geliyor. şuurunu kaybetmiş hali bile dizideki diğer bütün kadınları donundan çıkaran banucuğum ise bize yine üzdü. o kız mutlu olsun istiyorum sonunda ya valla. zenginlerle ilgili son notum ise: burak çatalcalı ne zaman ölecek ya çok sıkıldım. ondanda venüsten de zeynepten de(zeynep zenginlerden değil haaa). üçü bir gece birlikte yemek yerken zehirlenip ölemezler mi ya?

birinci sezon için hiç olay olmadı demiştim ama bu sezon çok olay oluyor da ne oluyor. hiç hissedemiyoruz o olayların ağırlığını. kuzey-cemre aşkı bile(şimdi de aralarında hiç bir şey yok ama) cemre, kuzey'in peşinde paçavra olmadan önce daha güzeldi. böyle kuzey'in ona ters terse cevap verişleri, cemre'nin yaramaz çocuk muamelesi yapması filan baya iyiydi. şimdi artık elimizdekilere yani yazımın başında bahsettiğim komikliklere bakacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder