8 Şubat 2013 Cuma

dört yapraklı glee

glee yazılarım bir kaç bölümü içere içere ilerliyor. aslında bölümlük yazmak istiyorum ama normal yayınla birlikte gitmediğim için yapmıyorum. ama merak etmeyin az kaldı. bir kaç bölüm sonra yetişeceğim.


4.04 ayrılıklarla dolu bir bölümündü. resmi olarak tek ayrılmayan çiftimiz emma-will ikilisiydi. zaten onların ayrılıp ayrılmamasının bence pek bir önemi yok. rachel-finn çiftinin ayrılığına gelirsek eğer; rachel'ın finn'i aldattığını düşünmüyorum. çünkü finn, rachel'ı serbest bırakmıştı. ama ben bu ayrılığın galibinin finn olmasını istiyorum. saçını öyle dalgalı yapıp uçlarına sarılar attırarak ve o dar dar elbiseleri giyerek güzel ve seksi olmuyorsun rachel hala bir gargamelsin ve fark ettim ki kendini bir şey sanmaya başlayınca sana iyice gıcık oldum. finn'in saçlarını ise çok beğendim. kurt-blaine aşkının bitmesine sevindim. kurt'ün sırtındaki yüklerden kurtulması gerekiyordu. blaine de beni yanıltmadı ne mal olduğunu ortaya çıkardı pislik. santana-brittany ayrılığı ise en masumu ve en üzücüsüydü.. tabii ki santana, brittany'i incitmemek için ondan ayrılacaktı.


4.05 ise bize yeni finn hudsonımızı kazandırdı. bu çocuğu da sevdim ben. eğlenceli. ama bir konu canımı sıktı. zaten jake, samciğimin rolünden çalıyor birde bu piyasaya çıktı iyice az gözükecek şimdi sarı kanaryam. bu bölümün en hoş anları mercedes ve mike chang'in dönüşüydü kesinlikle. bölüm içerisinde o ses glee yayını da yapıldı fark etmedim değil. finn, artie, mercedes ve mike chang'in jüri halleri çok uygundu. bu arada finn, sueya söylediklerin yüzünden senden nefret ediyorum. glee kulübünün eğitmeni olmanı istemiyorum.


4.06 grease bölümüydü biliyorsunuz. blaine kadar altı kaval üstü şişhane bir insan görmedim. yüzü iyi ama gerisi beş para etmez adamın. sugar mottacığım ise harika. tarif edilemez bir şekilde seviyorum onu. brittany ile ikili ikili görülüyorlar sahnelerde. ikisi iyi arkadaş olsun çok istiyorum. bu bölümle ilgili son söyleyeceğim ise rachel ve kurt'ün o gıcık gıcık, hayatın sillesini yemiş çatısız kadınlar triplerinin çekilmez olduğu.


4.07, 4.sezonun yayınlanan en komik bölümüydü. takımın bir arada olduğu bölümlerde eğlendiğim kadar eğlenmesem de güzeldi. jake-ryder ve marley-kitty düetleri eğlenceliydi. finn de jake-ryder kavgasını ayırarak iyice will'e bağladı. bu arada warblerların yeni lideri hunter clarington'u tuttum. kucağında iran kedisiyle döndüğü sahne, roket takımı göndermesinde son noktaydı. bir de söylemek zorundayım: bir quinn fabray  veya bir santana lopez olmasa da galiba kitty wilde'ı bu bölümden itibaren seviyorum. tipine bakamıyorum o ayrı. bu bölümün bonusu ise sevgili sebastian'ı yeniden görmekti.

vee şarkılar...

4.04'ten finn hudson, rachel berry, blaine anderson ve kurt hummel düeti, don't speak



4.05'den finn hudson ve ryder lynn işbirliğiyle juke box hero



4.06 da ise santana lopez, cassandra july ve wade 'unigue' adams triosundan there are worse things i could do



4.07'den ise marley rose ve kitty wilde düetiyle holding out for a hero




sırada thanksgiving bölümü 4.08 var. yabancı dizilerin thanksgiving bölümlerini hep çok sevmişimdir. üstelik bu sefer iki kat mutluyum çünkü 4.08 de quinn fabray var. al kalbim aklımı ki zaten bende değğğil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder